آیرال خبر، غلام عسگر کریمیان کفت: ما هم اکنون در وسط میدان جنگ در عرصه های جنگ سخت، امنیتی و جنگ نرم رو در روی دشمن ایستاده ایم.
به گزارش آیرال خبر،سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از شرکت ماشین سازی با بیان اینکه هم اکنون در وسط میدان جنگ هستیم گفت: ما هم اکنون در عرصه های جنگ سخت، امنیتی و جنگ نرم رو در روی دشمن هستیم.
وی ادامه داد: علت اساسی م اکنون در وسط میدان جنگ هستیم/ بسیاری از مشکلات کشورمان در بخش مدیریتی است/ ما با افکار سیاست گذاران آمریکا مشکل داریم
سرداردشمنان اسلام ماهیت ظلم ستیزی انقلاب است و اگر دست از ظلم ستیزی برداریم دشمن دیگر با ما کار نخواهد داشت.
کریمیان فرهنگ استکبار ستیزی را جزو آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: این فرهنگ از اوایل تشکیل انقلاب جزو برنامه های حضرت امام خمینی (ره) بود که این امر امروزه محقق شده است.
وی بیان کرد: قومیت ستیزی های اوایل انقلاب به خاطر دوست داشتن قوم خاصی نبود بلکه اعتقاد داشتند چند ایران کوچک بهتر از یک ایران بزرگ است.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه ما در زمان جنگ تحمیلی انقلاب خود را به جهان ارسال کردیم گفت: بعد از جنگ تحمیلی دشمن باز هم از ما دست برنداشت زیرا مردم ایران بر آرمانهای امام خمینی (ره) پایبند بودند و بر همین اساس دشمن جنگ نرمی را به گستره ایران و جهان شروع کرد.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم سعی دارد جای خوبی و بدی را عوض کند گفت: دشمن در جنگ نرم سعی دارد افکار خود را به طرف مقابل تحمیل کند.
کریمیان تصریح کرد: دشمن در چهره دوست قصد وارد شدن به کشور را در سر دارد تا با ریل گذاشتن در داخل در فرصتی مناسب وارد کشور شود.
وی اظهار کرد: اگر تولید علمی در کشورهای غربی علی الخصوص امریکا صورت گرفته از مغز متفکرهای جهان سوم استفاده کرده است.
فرمانده سپاه عاشورا علت حضور دشمن در سر میز مذاکره را منافع شخصی عنوان کرد و افزود: منظور از دشمنی ما با آمریکا ،دشمنی با مردم آمریکا نیست بلکه ما با افکار سیاست گذاران آمریکا مشکل داریم.
وی ادامه داد: اسلام ناب یعنی اسلام ظلم ستیز ،ولی عده ای می خواهند چهره ای خشن از اسلام را خشن نشان دهند.
کریمیان به جنگ تمام عیار 8 ساله بر علیه ایران اشاره کرد و افزود: دشمن برنامه ریزی تمام عیاری را بر علیه ایران کرده بود ولی هیچ وقت فکرش را نمی کرد که مردم به صورت گسترده در عرصه جنگ حضور یابند و جنگ ما فقط با کشور عراق نبود بلکه تمام دنیا پشت سر عراق بودند.
وی بیان کرد: دشمن در جنگ نرم توانست جای پایی را برای خود باز کند و این هم به خاطر غفلت برخی افراد در داخل کشور بود و برخی از مسئولین بخش های فرهنگی جنگ نرم را توهم تصور می کردند.
فرمانده سپاه عاشورا خطاب به برخی مسئولان کشور گفت: در زمان جنگ این بسیجی ها بودند که به جنگ رفتند ولی برخی افراد پنهان شده و یا در خارج از کشور به تحصیل مشغول شدند.
وی در پایان گفت: بسیاری از مشکلات کشورمان در بخش مدیریتی است و افراد نالایق جای افراد لایق را در پست های مدیریتی گرفته اند.

سیاسی 94/8/3

کدخبر110301

خبرنگارفرزاد فرید پارسا

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.