آیرال خبر،رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز می گوید: موفقیت های دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی، فرصت مناسبی برای شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی است.

به گزارش آیرال خبر، صمد حسن زاده در بیست و یکمین همایش توسعه صادارت غیر نفتی کشور با تاکید بر لزوم افزایش صادارت غیر نفتی و رهایی اقتصاد کشور از نفت گفت: موفقیت های دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی، فرصت بسیار خوب و مناسبی برای افزایش صادرات غیر نفتی کشور و حضور هر چه پررنگ تر فعالان اقتصادی ایران در بازارهای جهانی است.

وی با بیان اینکه همایش توسعه صادرات غیر نفتی برای بیست و یکمین سال متوالی در تبریز برگزار می شود تصریح کرد: در این همایش، فعالان اقتصادی، نمایندگان بخش خصوصی، روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور و … در مورد رفع مشکلات حوزه صنعت و اقتصاد با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پردازند.

به گفته وی، بخش خصوصی در تلاش است تا همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش در زمینه توسعه اقتصادی کشور و امر افزایش صادرات غیر نفتی کشور نقش آفرین باشد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر دولت به صورت منطقی و واقعی از بخش خصوصی حمایت کرده، فرصت های شکوفایی آن را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده و قوانین دست و پاگیر و مزاحم فعالیت بخش خصوصی را در راستای بهبود فضای کسب و کار حذف کند ما قول می دهیم بزرگ ترین کارها را در این کشور انجام دهیم.

اجتماعی 94/9/14

کدخبر110339

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.