آیرال خبر: عضو شوراي اسلامي شهر تبريز ضمن ارائه تصاويري از وضعيت آرامگاه مولانا، نظامي، حافظ، سعدي و عطار در جلسه شوراي شهر با ارائه عکسي از وضعيت مقبره دو کمال تبريز گفت: محوطه‌سازي و وضعيت اين مقبره تاسف‌آور است.

به گزارش آیرال خبر، سعيد محدث در جلسه شوراي شهر تبريز که با حضور مديران و معاونان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار شده بود، با اشاره به صحبت‌هاي مختلف انجام شده در صحن در ارتباط با توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در تبريز اظهار داشت: اگر اين بحث‌ها خروجي نداشته باشد بي‌فايده است.

محدث ضمن ارائه تصاويري از وضعيت آرامگاه مولانا، نظامي، حافظ، سعدي و عطار در جلسه شورا با ارائه عکسي از وضعيت مقبره دو کمال تبريز گفت: محوطه‌سازي و وضعيت اين مقبره تاسف‌آور است خصوصا وقتي مي‌بينيم کمال‌الدين خجند پس از سفر مکه تبريز را براي سکونت برگزيده و بهترين اشعار را در ارتباط با اين شهر سروده است.

محدث تاکيد کرد: حداقل چنين جلسه‌اي اين است که در فرصت امروز شهرداري براي احداث هتل در 5 نقطه تبريز زمين اختصاص دهد تا مشکل کمبود هتل و زيرساخت‌هاي گردشگري در تبريز رفع شود وگرنه همه حرف‌ها بي‌فايده خواهد بود

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.