آیرال خبر: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد ال‌90 و سمند در جاده مرند ـ خوی مرگ یک نفر را به همراه داشت.

به گزارش آیرال خبر ، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ظهر امروز در جاده مرند ـ خوی کیلومتر 45 مرند، برخورد خودروی سواری ال 90 و سمند تاکسی که به دنبال آن منجر به آتش گرفتن سمند تاکسی شده بود، مرگ یک نفر را به همراه داشت و 6 نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 14:25 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند، پایگاه اورژانس 115 مرند 2، کشکسرای، قیخلار و پایگاه اواوغلو آذربایجان‌غربی و همچنین آمبولانس اداره گاز که در نزدیکی محل حادثه بود، اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک نفر زن حدودا 50 ساله را تایید و 6 نفر از سرنشین‌های دو خودرو را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و آب و هوای برفی در جاده‌ها احتیاط بیشتری را می‌طلبد که مطمئنا با رعایت این موارد، شاهد کاهش این حوادث و مصدومیت‌ها خواهیم بود.

اجتماعی 23/9/94

کدخبر۱۱۰۳67

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.