آیرال خبر: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی، گفت: 15 میلیارد تومان برای تکمیل جاده اهر – تبریز از محل اعتبارات ملی و 10 میلیارد تومان دیگر نیز از طریق ماده 180 برای تبدیل این جاده به بزرگراه تخصیص‌یافته است.

به گزارش آیرال خبر، جلیل صریحی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اعتبارات شهرستان هریس از محل ملی استانی ۲۱ میلیارد تومان است، بیان کرد: امسال حداقل ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی و خدماتی شهرستان هریس تخصیص‌یافته است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات ملی ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل جاده اهر – تبریز اختصاص داده‌شده است و همچنین ۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان برای آب و فاضلاب شهرستان هریس و ازنظر تحقق ۵۰ درصد تخصیص‌یافته و برای ادامه پروژه‌های فاضلاب باید نقدینگی نیز تأمین شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: از جمع اعتبارات استانی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده و درواقع ۷۱ پروژه عمرانی در حال احداث می‌باشد که یکی از این پروژه به‌صورت نیمه‌تمام مانده است.

صریحی بابیان اینکه اگر تمامی اعتبارات تخصیص یابد و نقدینگی پروژه‌ها تأمین شود تا پایان سال جاری ۳ پروژه نیمه‌تمام خواهیم داشت، اظهار کرد: چنانچه که اغلب پروژه‌های عمرانی نیازمند تخصیص نقدینگی بوده و کلیه پروژه‌های در حال اجرا را می‌توان با اعتبارات استانی شده مورد بهره‌برداری قرارداد.

وی تصریح کرد: از محل ماده ۱۸۰ اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان اختصاص‌یافته و درمجموع ۵۰ درصد این اعتبارات برای جاده اهر – تبریز و مابقی برای تکمیل بیمارستان شهرستان هریس در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه برای اعتبارات استانی شهرستان هریس ۲۷ پروژه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۵ میلیارد تومان اعتباری که از اعتبارات استانی تخصیص‌یافته غالباً برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان هریس بوده است.

اجتماعی 26/9/94

کدخبر۱۱۰۳87

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

 

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.