آیرال خبر: امیر قلعه‌نویی که شب گذشته وارد تبریز شده بود، امروز قرارداد خود را با تراکتورسازی ثبت می‌کند و هدایت این تیم را عهده‌دار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر ، امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران شب گذشته وارد تبریز شده و امروز قرارداد جدید خود را با تیم تراکتورسازی ثبت خواهد کرد.

کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز با تایید ورود قلعه‌نویی به تبریز اظهار داشت: وی هنوز وارد باشگاه تراکتورسازی نشده و اگر قرار باشد با وی قراردادی ثبت شود این امر در محل هیات فوتبال استان صورت خواهد گرفت.

هنوز زمان دقیق حضور قلعه‌نویی در هیئت فوتبال مشخص نشده و گفته می‌شود وی پیش از تمرین تراکتورسازی قرارداد را ثبت و روانه تمرین این تیم خواهد شد.

ثبت قرارداد قلعه‌نویی ساعت 16 در کمپ تراکتور

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: ثبت قرارداد سرمربی جدید تیم تراکتورسازی ساعت 16 در کمپ این باشگاه صورت خواهد گرفت.

رضا تقیون اظهار داشت: به دنبال طولانی شدن مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی با امیر قلعه نوعی، ثبت قرارداد که قرار بود پیش از ظهر در هیات فوتبال استان صورت گیرد منتفی شد.

وی گفت: قرار است قرارداد امیر قلعه نویی با تراکتورسازی ساعت 16 در کمپ این باشگاه در حضور عوامل مرتبط هیات فوتبال استان صورت گیرد.

وی در مورد اینکه آیا با قلعه نویی توافق نهایی صورت گرفته است یا خیر، در این مورد نمی توانم به شکل قاطع سخن گفت و تا قرارداد نهایی و ثبت نشود قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی نیست، اما شنیده‌های ما نیز حاکی از این است که این مربی با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده است.

ورزشی ۹۴/۹/۱8

کدخبر۱۱۰۳۴8

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.