آیرال خبر،دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقه یک تبریز از اجرای عملیات عرشه گذاری رو گذر مقابل برج بلور خبر داد وگفت: اجرای صحیح واصولی پروژه های عمرانی در کنار نظارت مستمر و توجه به کیفی سازی پروژه های در دست اجرا توسط شهرداری از جمله سیاستهای اصلی ما بوده و بر این اساس تسریع پروژه های عمرانی با هدف کسب رضایتمندی عمومی از اهداف کلی شهرداری به شمار می رود.

آیرال خبر،شهردار منطقۀ یک تبریز ادامه داد: در اجرای سیاست پیشبرد اهداف عمرانی شهرداری ، یکی از پروژه های کلیدی در دست اجرا توسط شهرداری منطقه یک درمجاورت بلوج بلور و با هدف کاهش بار ترافیکی منطقه وحذف رودگذر موقتی مورد اجرا گذارده شده که در حال حاضر پس از مراحل ستون گذاری وارد مرحلۀ عرشه گذاری و رمپ گذاری گردیده است.

دکتر یوسفی افزود: این طرح که در یکی از نقاط پر ترافیک شهر توسط کارشناسان امر امکان سنجی و مکان یابی شده است، شامل 620 متر طول و طول عرشه 300 متری جز کلیدی ترین پروزه های عمرانی در سطح منطقه از لحاظ روان سازی ترافیک وتسهیل عبور و مرور شهروندان و همچنین طراحی زیبای المان شهری و معماری منصوب می گردد. شهردار منطقه یک تبریز در پایان ضمن اطمینان بخشی به شهروندان در تسریع و اجرای صحیح پروژه های در دست اجرای این منطقه ، از بهره برداری پیش از موعد تعیین شده برای طرحهای  در حال احداث منطقه به لحاظ اهمیت زمانی و امکانی در طی سال جاری خبر داد. شایان ذکر است اجرای عملیات احداث روگذر آبرسان از پیشرفت چشمگیری با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری برخوردار بوده وبه صورت مستمر در حال پیگیری است.

اجتماعی 94/9/28

کدخبر110413

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.