آیرال خبر،دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها نقش بسزایی در حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاب آگاهانه بدور از شعارزدگی ایفا می کنند.

آیرال خبر،رضا استاد رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی رسانه ها موجب خواهد شد مردم افرادی خردمند، متعهد و متخصص که مشکلات مردم را درک کرده و به دنبال احصا آن هستند را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: چرخشی که در سال 92 در فضای سیاسی کشور رخ داد و حضور تعامل محور دولت در مجامع بین الملل موجب ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه شده است.

استاد رحیمی گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون شائبه در جامعه هستیم و با افراد، مدیران، فرمانداران و بخشدارانی که جانب دارانه با اموال دولتی از فرد یا حزب خاصی حمایت کنند، بطور جدی برخورد می شود.

وی اظهارکرد: باید افرادی به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شوند که منافع ملی را در نظرگرفته و جهت رسیدن به آمال همه مردم فعالیت کنند.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به وجود مشکلات قشر کارگر که در سال های گذشته به وجود آمده، گفت: برای 300 نفر از عوامل اجرایی استان درانتخابات از امروز به مدت یک هفته دوره های آموزشی برگزار می شود تا هیچ گونه ابهامی در هنگام برگزاری انتخابات و در سر صندوق های رای ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: شفاف بودن فرآیند انتخابات نیز از عوامل افزایش مشارکت مردمی است و ساری و جاری شدن عقلانیت در امور ضریب مشارکت را ارتقاء و موجب توسعه و رستگاری جامعه می شود.

استاد رحیمی تاکید کرد: دانایی و آگاهی پایه اصلی مشارکت و پایه اصلی توسعه پایدار است که سبب رشد و نمو مملکت و توسعه یافتگی خواهد شد.

وی گفت: بر این اساس نقش رسانه ها بسیار موثر و تاثیرگذار بوده که در این بین نقش شبکه های اجتماعی بیشتر شده است.

سیاسی 94/10/5

کدخبر 110115

خبرنگار 125

انتهای پیام/

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.