آیرال خبر،معاو ن سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اصل بی طرفی در انتخابات توسط مجریان امر گفت: رعایت قانون شاه کلید انتخابات است.

به گزارش آیرال خبر، “سعید شبستری” در نشست با کارشناسان فرمانداری های استان با بیان اینکه مردم همیشه با حضور خود در صحنه نظام را بیمه کرده اند، افزود: برگزاری انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می کند بنابراین مجریان انتخابات وظیفه سنگینی مبنی بر حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دارند.

وی ادامه داد: انتخابات مساله ای است که حضور مردم در صحنه شمارش و اعلام می شود؛ بنابر این حساسیت حضور مردم و رای مردم به عنوان حق الناس بر مجریان انتخابات امری مسلم هست و ما بدان کاملا پایبند باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که اولین انتخابات دولت تدبیر و امید محسوب می شود و نیز بحث‌هایی که در زمینه مسایل برجام و سیاست خارجی وجود دارد، حضور مردم تائید برنامه هاست و ما باید در کمال امانتداری از رای مردم مراقبت کنیم.

شبستری با بیان اینکه همه بر جذب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موظف هستیم، گفت: دشمن درصدد کم اهمیت جلوه دادن و کاهش اعتماد مردم به نظام است و اگر احساس کنیم مانعی بر سر راه حضور حداکثری مردم هست باید آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه همه مردم فرزندان نظام و انقلابند و وجود سلائق و دیدگاه های مختلف در جامعه امری طبیعی است، اظهار کرد: باید منافع ملی را بر منافع گروهی و جناحی ترجیح دهیم و نقش دولت بی طرفی در انتخابات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: هدف ما حضور حداکثری مردم و برگزاری توام با شور و نشاط انتخابات هست و به همین دلیل از همه افراد اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که توان حضور در مجلس را دارند، دعوت به حضور جدی و رقابت در عرصه انتخابات می کنیم.

شبستری با بیان اینکه قانون همه چیز را مشخص و پیش بینی کرده است، گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها با شیوه های غیر قانونی بدنبال کسب رای مردم هستند و یا وعده های غیر قانونی و خارج از توان شان به مردم می دهند.

وی خاطر نشان کرد: هر کس بدنبال تنش در بین مردم باشد و وارد بحث های تنش زا بشود، استانداری آنها را کاملا رصد کرده و در تعیین صلاحیت افراد اعمال خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تخریب کاندیداها توسط رقیب را کاری ناشایست دانست و گفت: ما بدنبال نمایندگانی هستیم که به فکر ارتقا خود نبوده و منافع ملی و خدمت به مردم دغدغه اش باشد.

ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28آذرماه تا 4دیماه 94 به مدت یک هفته انجام می شود.

سیاسی 94/8/10

کدخبر110331

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.