آیرال خبر، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه روگذر آبرسان، بر لزوم تسریع در اتمام این طرح تاکید  و خواستار همکاری سایر واحدهای فنی  وعمرانی در خصوص اجرائی نمودن سیاست های کلان عمرانی شهرداری گردید.

به گزارش آیرال خبر،شهردار کلانشهر تبریز که به همراه معاونین و مدیران شهرداری وهمچنین شهردار منطقه یک تبریز از پروژه روگذر آبرسان بازدید می نمود گفت: تلاش در جهت ایجاد زیرساختهای اساسی حوزۀ ترافیک شهری و رفع موانع و مشکلات ترافیکی به لحاظ اهمیت خدمت رسانی به همشهریان عزیز از عمده ترین وظایف مدیریت کلان شهری بوده و در این خصوص تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست.

دکتر نجفی افزود: بازدید های مستمر از طرحهای عمرانی موجب حل مشکلات اساسی پروژه ها و تسریع در روند اجرائی طرحها می گردد و مصمم هستیم با حضور در کلیه پروژه های اجرائی در حوزهای عمرانی و خدماتی پیشگام و قدمهای موثری در جهت نهضت خدمت رسانی برداریم. شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم تسریع در عملیات اجرائی کلیه پروژه های عمرانی از یهره برداری از این طرح کلیدی در حوزه ترافیکی  طی ماههای آتی خبر داده و روند پیشرفت پروژه را چشمگیر ارزیابی نمود.

دکتر نجفی در پایان این بازدید همکاری و همراهی واحدهای مختلف شهری و شهرداری را در روند پیشبرد  و اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه تاثیر گذار دانسته و همدلی مردم و مسولین را به عنوان رمز موفقیت در مدیریت شهری یاد نمود.

شایان ذکر است دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز به همراه معاون فنی عمرانی شهرداری  ودکتر یوسفی شهردار منطقه یک تبریز و همچنین مدیران شهری از پروژه روگذر آبرسان  مجاور برج بلور بازدید و در جریان روند اجرائی این طرح پروژه  قرار گرفت.

اجتماعی 94/10/1

کدخبر110412

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.