آیرال خبر،امام جمعه موقت تبریز گفت: نامه‌ی دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی بسیار دلسوزانه و پدرانه بود و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر،  آیت الله “محمد تقی آل هاشم” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به اهداف نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی، اظهار کرد: هدف نخست نامه رهبر معظم انقلاب، معرفی تروریست به عنوان دشمنی مشترک بین جهانیان و مشخص کردن کارهایی که جوامع دیگر برای جلوگیری از رخدادن حوادثی مانند حادثه پاریس باید انجام دهند، بود.

وی افزود: همچنین هدف دوم ایشان، بیان این مطلب بود که گروه های تروریستی موجود، دستپخت همان دولت‌های غربی و بخصوص آمریکاست.

وی افزود: ایشان در گام سوم، راهکار هایی که به وسیله ی آن ها می توان در مقابل این حرکات ضد انسانی ایستاد را برشمرده اند.

آیت الله آل هاشم با اشاره به کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی، بیان کرد: مسلمانان حسینی علی رغم تهدیدات تروریست‌ها  با حضور 27 میلیونی خود در راهپیمایی اربعین، شور حسینی خود را نشان داده و توطئه آن ها را خنثی کردند.

وی در ادامه با تبریک روز پژوهش به پژوهشگران و دانشجویان، گسترش پژوهش در سال های اخیر را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امیدواریم محققان و پژوهشگران با حرکت در راه علم و اسلام، به مراتب بالاتری از پیروزی در این زمینه دست یابند.

وی در پایان با تبریک هفته وقف، خاطرنشان کرد: متولیان حوزه وقف باید حفظ و حراست از موقوفات را در اولویت قرار داده و مردم نیز این مقوله را جدی گرفته و اموال خویش را باقیات الصالحات کنند.

سیاسی 94/9/20

کدخبر110356

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.