آیرال خبر،شهردار منطقه یک در جلسه شورای مدیران منطقه اعلام داشتند پویائی سیستم مجموعه شهرداری با خلاقیت وتفکرات راهبردی واستراتژیک میسّر است.

به گزارش آیرال خبر، دکتر مهدی یوسفی در جلسه شورای مدیران منطقه یک اعلام نمود:ما باید از پیام عاشورا درس گرفته وبا ایمان راسخ و قوی آنها را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در راه نیل به اهداف اسلام و خدمت  به مردم شریف و برداشتن مشکلات از هیچ امری فروگذار  نگردیم.

وی گفت:لازم است تا پویائی سیستم را سرلوحه  قرار دهیم و باید از حالت دینامیک خارج شده تا به حالتی زنده وپویا و ارگانیک دست یابیم وبتوانیم بازخورد اعمال انجام یافته را به عینه مشاهده نمائیم وبه نتایجی مطلوب دست یابیم.

یوسفی اشاره نمود: در ساختار اسلامی مدیران باید ویژگیهای مهمی را در مسیر فعالیتهای خود قرار داده وبر آن باور حرکت نمایند که از آن جمله باید راز نگهدار بوده  وبا مدارا و خوش اخلاقی وتکریم وبا صبر وتحمل برخورد شایسته ای را در قبال ارباب رجوع  داشته باشند وخوش به سعادت مدیرانی که این سه ویژگی را داشته باشد. شهردار منطقه یک گفت: مردم شریف وگرامی تبریز بویژه حوزه شهرداری منطقه یک  دقیقا پی گیر مسائل وکارها هستند وبا آگاهی گام بر می دارند و بازتاب سخنان وکارهای خود را می توانیم از نگاه وقلم آنان رصد کنیم ودرست تجزیه وتحلیل می نمایند وباید با حساسیت وسعه صدر انجام وظایف نمائیم.

دکتر یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:با توان و پتانسیلی که از این منطقه سراغ داریم بر این باوریم که می توان کارهای بسیاری در جهت نیل به اهداف سازمان انجام  داده ومسائل ومشکلات را از سر راه خود برداشته وبا تفکرات راهبردی واستراتژیک به نقشه راه صحیح وقدرتمندی دست یابیم وبتوانیم هر روز با برنامه تعریف شده وصحیح حرکت نموده وچشم انداز خود را بر اساس شناخت از فرصت ها وتهدیدها پی ریزی نمائیم.

شهردار منطقه یک گفت: اکنون در عصر خلاقیت زندگی می کنیم وباید بدانیم که تلاش در حوزه های مختلف بویژه سرمایه گذاری وتکریم ارباب رجوع ومدیریت هدفمند وپایه ریزی شده بر اساس ضوابط و مقررات  و در نظر داشتن صرفه وصلاح شهرداری از مهمترین امورات ما می باشد.

وی در پایان اعلام داشت پیشنهادات وخلاقیتهائی که از سوی مدیران به بدند شهرداری توان مضاعفی تزریق نماید باید مورد تشویق قرار گیرد تا بتوان این حرکت و پویائی در سیستم را دوچندان نمود و به اهداف عالیه دست یافت.

اجتماعی 94/9/24

کدخبر110383

خبرنگار 125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.