آیرال خبر،مسئول بسیج اصناف استان آذربایجان‌شرقی گفت: هدف بسیج اصناف تحقق بازار اسلامی است که براساس فقه اسلامی اداره شود.

به گزارش آیرال خبر، مهدی غیاثی صبح امروز در جلسه هم اندیشی بسیج اصناف هشترود با بیان اینکه بازاریان نقش بسزایی در اصلاح جامعه دارند، اظهار داشت: بازار اسلامی زمینه‌ساز اقتصادمقاومتی است و اصناف و بازاریان باید در عرصه‌های علمی و اقتصادی به روز شوند.

وی تصریح کرد: بسیج اصناف به دنبال بازاری‌ است که پشت و پناه دولت اسلامی و دستگیری از محرومان باشد و بازاری که کالاهای تولید داخل بر تولیدات اجانب قالب باشد.

غیاثی ادامه داد: بازار اسلامی زمینه‌ساز اقتصاد مقاومتی خواهد بود چرا که تحقق این امر عاملی مهم در رونق اقتصادی و افزایش رضایت عمومی مردم و تولیدکنندگان داخلی است.

وی تاکید کرد: برای رونق اقتصادی و عملیاتی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اصناف باید این راهکار اقتصادی را به ثمر رسانده و برای تحقق آن تلاش کنند که لازمه آن به روز شدن اصناف و بازاریان در عرصه‌های علمی و اقتصادی است.

غیاثی خاطرنشان کرد: باید بسیج اصناف تلاش کند با ترویج تفکر بسیجی و اجرای آموزش‌های فرهنگی و عقیدتی از جمله اصول فقه اسلامی در بازار چهره اسلامی آن محقق شود.

مسئول بسیج اصناف استان آذربایجان‌شرقی گفت: بازار اسلامی زمینه‌ساز اقتصاد مقاومتی خواهد بود چرا که تحقق این امر عاملی مهم در رونق اقتصادی و افزایش رضایت عمومی مردم و تولیدکنندگان داخلی است.

اجتماعی 94/10/15

کدخبر110440

خبرنگار125

انتهای پیام/

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.