آیرال خبر،تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، پاختکور ازبکستان و برنده الجزیره امارات و السد قطر همگروه است.

به گرارش آیرال خبر،دو کشور عربی عربستان و امارات در نامه ای به کنفدارسیون فوتبال آسیا، خواستار عدم حضور در ایران جهت برگزاری بازی های خود شده بودند و با جنجال سازی مدعی شدند که فضای ایران برای برگزاری بازی ها ناامن است و باید بازی در کشور دیگری برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جلسه ای در این مورد تشکیل داده و در نهایت به کشورهای عربستان و ایران فرصت داد تا 25 اسفند مشکلات خود را حل کنند که متن کامل رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد به شرح زیر است:

با توجه به اختلافات سیاسی بین دو کشور تا تاریخ 15 مارچ 2016(25 اسفند) دو فدراسیون فوتبال مهلت دارند تا مشکل خود را حل کنند. در غیر این صورت خود AFC دست به کار می‌شود و رای خود را صادر می‌کند. اگر روابط دو کشور تا آن زمان به روال عادی خود برگردد به همان شکل سابق بازی‌ها برگزار می‌شود. اما تمام این توضیحات منوط می‌شود به تاریخ 15 مارچ تا کمیته اجرایی مسابقات نظارت لازم را داشته باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور امارات تضمین داده و از این کشور خواست بازی های تیم های این کشور با باشگاه های ایرانی بدون تغییر و به صورت گذشته رفت و برگشت برگزار شود.

همچنین در برنامه تیم تراکتورسازی تغییراتی ایجاد شد و این تیم که در بازی هفته اول میزبان تیم الهلال عربستان بود، زمان این بازی به هفته پایانی انتقال یافت. بدین ترتیب تیم تراکتورسازی در دور پنجم در عربستان به مصاف الهلال رفته و در هفته ششم هم میزبان تیم الهلال عربستان است.

در صورت برتری الجزیره امارات بر السد قطر در پلی آف، در روند بازی های این تیم با تراکتورسازی تغییر ایجاد نشده و الجزیره مستلزم به حضور در تبریز خواهد بود.

ورزشی 94/11/5

کدخبر110482

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.