آیرال خبر،صادق نجفی در دیدار با جمعی از کارشناسان حوزه مالی و اقتصادی شهرداری تبریز اظهار داشت: اگر چه رسیدن به درآمدهای پایدار، لازمه پویایی و توسعه شهر است، اما در کنار آن باید ساز و کارهای تسریع در اخذ درآمدهای رایج و مطالبات قدیمی شهرداری نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آیرال خبر،وی با بیان اینکه تدوین بسته مشوق‌های پرداخت بدهی‌های شهروندی در همین راستا، ضروری و کارساز است، تصریح کرد: با تدوین این بسته، شهروندان می‌توانند روند پرداخت عوارض و بدهی‌های خود را در بخش‌های مختلف صنفی، کارگاهی، پروانه‌های ساختمانی و عوارض خودرو، به دور از جریمه‌های دیرکرد و تأخیر، سرعت ببخشند.

شهردار تبریز اظهار داشت: ارائه این تسهیلات به منظور تقویت بسترهای مشارکت شهروندی مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته و علاوه بر رفع نگرانی و دغدغه شهروندان از برخی دیرکردها و جریمه‌های کلان، می‌تواند روند تحقق مطالبات شهرداری را سرعت ببخشد.

وی با بیان اینکه حرکت‌های پرشتاب عمران شهری در دو سال اخیر، مرهون روح همدلی و همزبانی با عموم دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: شهروندان مخاطبان اصلی توسعه و آبادانی شهر هستند، از این رو معتقدم باید زمینه‌های مشارکت و همراهی این طیف مخاطبی، فراهم شود.

نجفی تأکید کرد: این امر، تحقق نخواهد یافت، مگر با روان‌سازی ساز و کار اداری و تدوین قوانینی که منافع شهر، شهرداری و شهروندان را به صورت همزمان تأمین کند.

اجتماعی 94/11/4

کدخبر110475

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.