آیرال خبر، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قاطعانه برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش آیرال خبر،وی افزود: دادگستری استان بدون هیچ گرایش سیاسی یا اِعمال نظر شخصی با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کرد که مسدود شدن بیش از 25 سایت غیرمجاز اینترنتی از جمله این اقدامات بوده است.

مظفری با اعلام اینکه شعب ویژه در دادسرا راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تمام تحرکات و فعالیت‌های مربوط به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رصد می‌شود.

وی، ارائه اخبار و گزارشات مربوط به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ویژه در شهرستان‌های حساس، ارزیابی و روند اجرای مصوبات کمیته تخلفات و جرائم انتخاباتی و بررسی تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه را از جمله موضوعات مطرح ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی برشمرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقد و انتقاد کاندیداها از عملکرد دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی، گفت: نقد دلسوزانه عملکرد یک مسئول امری پسندیده است و با شرع و قانون مغایرت ندارد اما نقد و انتقاد نباید منجر به تحقیر و توهین فرد یا افرادی بشود.

رضا مسعودی‌فر، دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبلی، گفت: پاسخ به استعلامات بیش از 12 هزار نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و 850 نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

اجتماعی 94/11/4

کدخبر110476

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.