آیرال خبر،ارسلان فتحی‌پور با صدور بیانیه‌یی، عدم احراز صلاحیت خود در هیأت اجرایی را به افراد معلوم‌الحال، جریان‌های معاند و فتنه‌گر و پان تورکیسم تجزیه‌طلب نسبت داد.
به گزارش آیرال خبر، نماینده‌ی شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با این وعده که در آینده‌ ای نزدیک در این باره سخن خواهد گفت، تصریح کرده است: برخلاف تأکید مقام عظمای ولایت مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و ابرام و نص صریح قانون مبنی بر استعلام از مراجع چهارگانه این بار بدعتی تازه گذاشته و شهرداری را نیز به این مراجع اضافه نموده اند.
متن کامل بیانیه فتحی‌پور به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»
محضر ملت سلحشور، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستانهای کلیبر، هوراند، خداآفرین و بخش آبش احمد
سلام و درود و تهیات این نوکر مردم و سرباز ولایت به پیشگاه ساحت گرامی ولی عصر ( عج)، مقام عظمای ولایت؛ این کشتی بان لایق و مقتدر کشتی انقلاب اسلامی ایران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران گرانسنگ، روحانیت معزز، پاسداران و بسیجیان این مدافعان حریم ولایت، اقشار مختلف مردم، نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کسبه و اصناف و کشاورزان و عشایر غیور و مرزداران غیرتمند حوزه ی انتخابیه آنچه موجب نگارش این مطالب گردید حضور با صفای مردم در کنار این فرزند کوچک خودشان در تمامی مراحل انتخابات در ادوار گذشته و حال بود که لازم است با این ولی نعمتان خویش سخنی بگویم.
سنگ اندازی، کارشکنی های ناجوانمردانه برخی افراد معلوم الحال، اهالی فتنه و معاندین و پان تورکیسم تجزیه طلب در چند روز گذشته علیرغم تاکیدات موکد مقام عظمای ولایت مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، متاسفانه سخنان معظم اله را نادیده گرفته و علیرغم ابرام و نص صریح قانون مبنی بر استعلام از مراجع چهارگانه این بار بدعتی تازه گذاشته و شهرداری را نیز به این مراجع اضافه نموده اند. تا بلکه بخیال باطل و خیانت آشکار خویش بتوانند منطقه را از توسعه و پیشرفت همه جانبه که به عینه دیده و قابل لمس است، جدا نمایند تا بدین طریق به اهداف شوم و پلید خود که در چند روز آینده در این باب سخن خواهم گفت، برسند.
جریانهای معاند و فتنه گر که دستشان برای این ملت مدافع ولایت رو شده است در تلاشی بیهوده به خیال باطل خویش می خواستند این نوکر و خدمتگذار مردم و سرباز ولایت را از این انقلاب جدا نمایند ولی زهی خیال باطل که فتحی پور جان خویش را برای ولایت و ملت و مردم خود فدا میکند. و همچنان بر شعار خویش که سرباز ولایت و نوکر مردمم استوار و پایدار می باشم.
باید خدمت شما مردم برسانم که در سایه توجهات امام عصر، دعای خیر مردم همیشه در صحنه و هوشیاری مسئولان نظام، بار دیگر تیر این معاندین نظام به سنگ خورد و فتحی پور سربلند از آزمون صلاحیت نمایندگی بیرون آمد و همچنان به عهد خویش با ملت و ولایت پایبند بوده و خواهد بود.
فتحی پور چه در زمان جنگ بعنوان رزمنده ای کوچک و جان برکف و چه الان در سنگر مجلس در کسوت نمایندگی مردم در خدمت اسلام و ولایت بوده و خواهد بود. و جواب این از خدا بیخبران را مردم در روز ۷ اسفند با اعتماد دوباره خویش برای چهارمین بار متوالی به نوکر و خدمتگذار خود خواهند داد تا سیه روی شود دشمنان ولایت و معاندین و فتنه گران نظام
خادم ملت
سرباز ولایت
ارسلان فتحی پور؛ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شریف حوزه ی انتخابیه کلیبر، هوراند، خداآفرین و بخش آبش احمد در مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی»

سیاسی 94/10/16

کدخبر110441

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.