آیرال خبر،سپاه پاسداران اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر نمایان کرد/ هر رای مردم به مانند تیری است که به قلب آمریکا می‌خورد

به گزارش آیرال خبر،خطیب نماز جمعه تبریز گفت: همه مردم باید پای صندوق‌های رای بیایند چراکه هر رای اضافه به مانند تیری است که به قلب آمریکا و استکبار جهانی می‌خورد.
به گزارش آناج، آیت الله سید محمد تقی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان و ترویج فرهنگ نماز در جامعه، اظهار داشت: والدین باید فرزندان خود را با احکام اسلامی آشنا و نمازخوانی را به آنان یاد دهند، کسانی که خداشناس باشند از توطئه‌های دشمنان و ابتذال به دور می‌مانند.
وی ادامه داد: نماز جماعت نشان دهنده‌ی وحدت مسلمین است، مسئولین استانی باید انجام فریضه نماز را در ادارات، کارخانجات و سایر نهادها در اولویت‌های خود قرار دهند، حتی کسانی که شغل آزاد دارند باید نماز را در اول وقت بخوانند.
وی خاطرنشان کرد: مصلی زیبا و عظیم امام خمینی(ره) آماده پذیرایی از نمازگزاران تبریز است و در سایر شهرستانهای استان نیز چنین مصلی‌هایی ساخته شده است.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش مهمی را در تامین امنیت جامعه و حراست از حریم ایران اسلامی ایفا می‌کند، اذعان داشت: سربازان این انقلاب شجاعانه در برابر آمریکایی‌ها ایستادند و آنان را تسلیم خود کردند، این اقدام سپاه در رسانه‌های جهانی منعکس و بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.
وی تصریح کرد: همه مردم ایران همیشه باید برای دفاع از انقلاب و حریم کشور آماده باشند، البته نیروهای نظامی ایران با تلاش شبانه روزی کاری کرده‌اند که دشمن جرأت اقدام اشتباه را ندارد اما با این حال باید مواظب بود.
وی متذکر شد: انقلاب ما انقلاب دینی است و باید از آن که با زحمات امام و خون شهدا به وقوع پیوسته مراقبت کرد.
آیت الله آل هاشم شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را امری مهم دانست و گفت: هر رای، همانند تیری است که بر قلب استکبار و آمریکا می‌خورد، مردم باید سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق‌های رای تعیین کنند و در آینده نظام و انقلاب دخیل باشند.
وی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی از تخریب سایرین پرهیز کنند و صداقت گفتار داشته باشند، نامزد انتخابات مجلس نباید وعده‌ای را بدهد که فردا نتواند به آن عمل کند و اگر حرفی زد پای آن بایستد.
وی توضیح داد: لازم است مردم با آگاهی تمام وارد عرصه انتخابات شوند و حرکات و جملات کاندیداها را با کمال دقت رصد کنند، فردی که به دنبال راه یابی به بهارستان است چرا باید هزینه‌های میلیاردی کند؟ کاندیداها باید از اسراف دوری کنند.
خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر حفظ اصول انقلاب اسلامی و عدم تغییر پذیری آن، بیان داشت: انتخاب نهایی با مردم است اما لازم است مردم نیز به کسانی رای دهند که واقعا خدمتگزار این ملت و نظام هستند، افرادی که به راحتی با حرف هایشان خون شهدا را پایمال می‌کنند و ولایتمدار ظاهری هستند می‌خواهند در مجلس چه کاری برای مردم انجام دهند؟
وی عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا پابرجاست و نباید از یادها برود، مردم ولایتمدار ایران نفرین بر سیاست‌های آمریکا را تا ابد فریاد خواهند زد.

سیاسی 94/11//9

کدخبر110489

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.