بسم الله الرحمن الرحیم
«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»
22 بهمن ، پگاه حکومت الله بر ایران اسلامی و نوید بخش رهایی مستضعفین جهان و سرآغاز صبوح ظهور است. روزی که امت حزب الله به مدد نفحات قدسی مسیح زمان ، خمینی کبیر بار دیگر معنای انسانیت را در عصر جهل و ظلم بر تارک جهان حک نمودند و با سرنگونی دست نشانده ی استکبار جهانی ، کوس نبرد با شیطان اکبر سرداده و صحنه ی دیگر از تقابل دیرین حق و باطل را رغم زدند.
گرامیداشت چنین روزی یادآور قریب به 4 دهه حماسه ملت انقلابی ایران و پاسداشت درخت سرخ انقلاب اسلامی است که برگ برگش مزین به نام صدها شهید گلگون کفن است. و بر ماست که در این روزهای حساس انقلاب با حضور حماسی خویش در راهپیمایی 22 بهمن ، تداوم خط امام و راه و منش ولایت مداریمان را اعلام داریم . آری ، مردم ایران از انقلاب خویش دست نخواهند کشید و از پای نخواهند نشست و بر سر پیمان خویش با زعیم اعظم، حضرت امام خمینی و رهبر مقتدر و فرزانه ، حضرت امام خامنه ای به سان سرو قامتان بلند بالا ایستاده اند و گواه این میثاق ، خاک های گرم مزار شهیدان معرکه آخر الزمانی شام و عراق است که خون سرخ شهادت را در رگ های شهر به جریان انداخته و این پیام روشن را به نسل های آینده می نمایاند که انقلاب هنوز ادامه دارد.
و در عرصه فتنه گری های مدام دشمنان انقلاب اسلامی و تلاش در جهت نفوذ در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامع ترین اقدام مشترک مستضعفین عالم به برکت دهه ی مبارک فجر همانا کوبیدن آخرین میخ ها بر تابوت استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار است و بنا به فرموده مقام عظمای ولایت چشمان تیزبین حزب الله رصدگر اقدامات جریانهای معاند و غیر انقلابی است و به جد در برابر این جریانهای فتنه گر خواهند ایستاد.
ملت قهرمان و انقلابی آذربایجان ، که پیشینه ای سراسر افتخار در دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام ناب محمدی دارند، امروز نیز با استعانت از ذوات مقدسه ائمه معصومین و شهدا و صدقین مسیر استقامت را برگزیده و به سان هر سال ، کوبنده تر در مسیر حمایت از ولایت مطلقه ی فقیه و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی خویش گام خواهند زد و اثبات خواهند کرد که آذربایجان حقیقتا سر ایران است و پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان این ملت شریف همگام با موج خروشان راهپیمایی 22 بهمن در صحنه حاضر خواهند بود و همراهی خود را با اراده ی ملت مومن و انقلابی نشان خواهند داد و بدون شک اقدام شجاعانه ی امت حزب الله در یوم الله 22 بهمن تاییدی دیگر بار خواهد کرد. امید که مردم انقلابی آذربایجان نیز به سان رودی ، در بحر بی کران امت ، حماسه ی حضور دیگری را در یوم الله آزادی ایران اسلامی رقم زنند. ان شاء الله.

سیاسی 94/11/21

کدخبر110507

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.