آیرال خبر،حجت الاسلام حسین تقی‌زاده صبح امروز در همایش بزرگداشت روز 12 بهمن در تبریز با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: این مراسم در سالروز ورود امام راحل به کشور برگزار شده و هدف از آن تجدید بیعت و میثاق با امام راحل و اهداف و آرمان‌های ایشان است.

به گزارش آیرال خبر،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امام راحل با حرکت بزرگ خود و انقلاب شکوهمند اسلامی عزتی دوباره به ملت ایران و اسلام عزیز بخشید و مبارزه با استبداد و استکبار را به ما یاد داد.

تقی‌زاده افزود: امام راحل با اتکا به خداوند متعال و نیز همراهی ملت ایران حرکت بزرگ انقلاب اسلامی را آغاز کرد و ایران اسلامی را از یوغ استعمار و استکبار نجات داد.

وی گفت: امام هیمنه استکبار را در جهان شکست و نخستین رهبری جهانی بود که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و قبل از امام هیچ کس چنین حرفی نزده بود.

تقی‌زاده بیان کرد: امام حمایت از محرومین و مستضعفین عالم را شعار خود کرد و حمایت از مردم مظلوم به خصوص فلسطین را برای همیشه به ملت ایران سفارش کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امام راحل قرآن را از انزوا خارج کرد و اگر روزی قرآن در گوشه خانه و کنج قبرستان‌ها بود با قیام امام راحل تعالیم آن مطرح شد.

وی به برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت 12 بهمن در تبریز اشاره کرد و افزود: این همایش با هدف تجدید میثاق و بیعت ناگسستنی با امام راحل برگزار شده و به جهانیان اعلام می‌کنیم که پیرو اهداف و آرمان‌های امام راحل هستیم.

تقی‌زاده تصریح کرد: با روح بلند امام و شهدا پیمان می‌بندیم که پیرو راه امام باقی مانده و از خلف صالح ایشان اطاعت و تبعیت می‌کنیم.

وی بیان کرد: مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی همه در خدمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل بوده و پیرو رهبری هستند و گوش به فرمان نماینده ایشان در استان و امام جمعه محبوب تبریز هستند.

فرهنگی 94/11/12

کدخبر110494

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.