آیرال خبر،نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی گفت: در ارائه مجوز برای سرمایه‌گذاری در بخش دارو و درمان باید استانداردهای علوم پزشکی ایران لحاظ شود.

به گزارش آیرال خبر،رضا حسینی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران در ستاد سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات درمانی به سرمایه‌گذار نیاز داریم، اظهار داشت: معتقدیم باید بیمارستان‌های قدیمی استان بازسازی و نوسازی شوند و از تکنولوژی به روز استفاده کنیم که در شرایط فعلی استفاده از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ضرورت دارد.

وی بر رفع موانع جذب سرمایه‌گذاری مستقیم تأکید کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذاری خارجی موجب ارتقای تولید و درآمد ملی می‌شود.

حسینی بر نقش محوری امور اقتصادی و دارایی و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در موضوعات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تأکید کرد و گفت: نیازها و قابلیت‌هایی که می‌شود به پروژه تبدیل شود از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اعلام تا به سرمایه‌گذاران معرفی کرده تا سرمایه‌گذاری انجام شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظلم‌هایی که در حق ایران در زمان تحریم انجام گرفت، گفت: در دوران تحریم در همه زمینه‌ها از جمله دارو و درمان نیز مشکل داشتیم و ظلم‌هایی در حق ملت ایران شد که امیدواریم با اجرایی شدن برجام مشکلات به تدریج حل شود.

وی گفت: در ارائه مجوز برای سرمایه‌گذاری در بخش دارو و درمان بایستی استانداردهای علوم پزشکی ایران لحاظ شود.

گفتنی است، در این مراسم شرکت‌کنندگان به ارائه پیشنهادات و نکته نظراتی درباره سرمایه‌گذاری برای بخش خدمات درمانی پرداختند و برای حل و رفع مشکلات موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

اجتماعی 94/11/15

کدخبر110499

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.