آیرال خبر،معاون سیاسی و امنیتی استاندار‌آذربایجان‌شرقی در خصوص دستگیری یکی از اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز گفت: حق مردم را از حلقوم رانت خواران و مفسدین بیرون می‌کشیم.

به گزارش آیرال خبر، سعید شبستری خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد بازداشت یکی از اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز افزود: مبارزه با فساد و رانت یکی از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و تعداد بسیار زیادی از رانت خواران و مفسدان به سزای اعمال خویش رسیده اند.

وی ابراز کرد: متاسفانه فساد و رانت در برخی از ادارات و سازمان‌ها نهادینه شده است. یکی از مراکزی که فساد و رانت بیشتری در ان جا لانه کرده ، شهرداری ها و شوراهای شهر است.

وی از تشکیل یک شورای هماهنگی با نهادهای نظارتی و امنیتی در راستای نظارت هر چه بیشتر بر عملکرد دستگاه ها و سازمان‌ها خبر داد و تصریح کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که سیاست مقابله‌ای خود در راستای مقابله با رانت خواران و فساد گران را ادامه دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با ابراز تاسف از دستگیری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و گزارشات دریافتی، این پروسه در طول یکسال گذشته و بر اساس اقدامات نظارتی و اطلاعاتی مشخص شده است.

شبستری ادامه داد: با هیچ کسی تعارف نداریم و حق مردم را از حلقوم رانت خواران و مفسدین بیرون می کشیم.

به گفته وی، مبارزه با فساد، مردم را مسرور می کند. آن‌هایی که با رای مستقیم مردم به جایگاهی می رسند و در این جایگاه به مردمی که عزیزان خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند خیانت می کنند، در روز قیامت اگر جواب خداوند را هم بدهند جوابی در مقابل مردم نخواهند دانست.

وی اظهار کرد: فعلا نوع اتهام این عضو شورای شهر، ثابت نشده و پس از مشخص شدن از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

اجتماعی 94/12/18

کدخبر110713

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.