آیرال خبر، سعید برزگر بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تبریز، در خصوص ستاد انتخابات شهرستان تبریز، اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان با مشارکت همه دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش و اداره‌کل اوقاف و سازمان تبلیغات در حوزه ساماندهی مساجد و مدارس، انجام شد و همچنین از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده شد.

به گارش آیرال خبر،وی بیان کرد: در مرحله اول 715 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر سامان داده شدند و با توجه به اینکه انتخابات اقلیت‌ها در این مرحله برگزار نخواهد شد یک شعبه حذف می‌شود و در مجموع 714 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در مرحله دوم در نظر گرفته می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تبریز ادامه داد: از این تعداد 257 شعبه در مدارس و 416 شعبه در مدارس و 22 شعبه در سایر مراکز و دستگاه‌ها دولتی مستقر خواهند شد و 19 شعبه سیار نیز خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه ثابت شهری 617 شعبه و سیار 12 شعبه و ثابت روستایی 78 شعبه و سیار روستایی 7 شعبه مستقر خواهند شد که در مجموع 695 شعبه ثابت و 19 شعبه سیار برای برگزار انتخابات در مرحله دوم آماده می‌شوند.

برزگر با بیان اینکه با توجه به اهمیت مضاعف مرحله دوم کمیته ارزیابی ستاد انتخابات راه‌اندازی شده و نقاط ضعف و قدرت کمیته‌ها در داخل ستاد بررسی شد، گفت: افرادی که در مرحله اول در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در رأی‌گیری کردند مجاز به  شرکت در انتخابات در این مرحله هستند و افراد رأی اولی که تا 10 اردیبهشت به سن مجاز شرکت در انتخابات رسیده‌اند و کسانی که در مرحله اول موفق به رأی دادن نشده‌اند می‌توانند در این حوزه انتخابیه شرکت کنند.

سیاسی 95/1/31

کدخبر110742

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.