آیرال خبر،استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تحقق اهداف پیش‌بینی شده سند تدبیر توسعه استان در سال 95، گفت: نتایج اجرای این سند باید توسط مردم به صورت ملموس قابل درک و ارزیابی باشد.

به گزارش آیرال خبر،دکتر اسماعیل جبارزاده در جمع تعدادی از مدیران استانداری و فرمانداران استان، با اشاره به نام‌گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: عمل به فرمایش رهبری و توصیه‌های رییس جمهور و دستورالعمل‌های مربوط به شعار سال، وظیفه همه دست‌اندرکاران و تلاشگران عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان این که سند تدبیر توسعه استان بر اساس اصول و چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شده است، افزود: استان آذربایجان شرقی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چند گام از دیگر استان‌ها جلوتر است.

جبارزاده خاطرنشان کرد: اجرای سند تدبیر توسعه از ابتدای سال 94 آغاز شده است و فرمانداران و مدیران اجرایی استان در سال 95 باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده این سند استفاده کنند.

وی افزود: برای ارزیابی و رصد اهداف کمی این سند مقرر شده است که برش سال 95 آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه و به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین سال 94 را سالی موفقیت‌آمیز برای استان دانست و گفت: با عنایات الهی در سال گذشته شاهد اتفاقات ارزشمند، مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف بودیم که امیدواریم در سال 95 هم این موفقیت‌ها تکرار شود و بتوانیم خدماتی در شان مردم قدرشناس آذربایجان شرقی عرضه کنیم.

سیاسی 95/1/15

کدخبر110730

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.