آیرال خبر،
برادر ارجمند جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

:سلام علیکم
با نام گذاری سال جاری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امید به آینده بهتر و رونق فضای کسب و کار در میان فعالان اقتصادی کشور جوانه زد و صاحبان سرمایه و کارآفرینان عزم آن کردند تا با الهام از رهنمودهای معظم‌له تلاش‌ و اهتمام مضاعفی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
پیش از آن نیز مردم در انتخابات هفتم اسفند با انتخاب چهره‌های فعال و متخصص، ریل‌گذاری مناسبی در قوه مقننه کشور در باب دغدغه‌های رهبری داشتند.

برادر ارجمندمان جناب آقای احمد علیرضابیگی نماینده محترم مردم تبریز، آذرشهر واسکو که در دور اول انتخابات با وجود همه کارشکنی‌ها و حجمه سنگین (حتی مجریان انتخابات) بر علیه ایشان توانست با رای قاطع بیش از 230 هزار نفر از مردم حوزه انتخابیه به کسوت نمایندگی مردم درآید از گزینه‌های مطلوب در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

عملکرد مناسب و چشم‌گیر ایشان در سمت استاندار آذربایجان‌شرقی در دوران سخت تحریم‌های اقتصادی و حمایت از صاحبان سرمایه، تجار، بازرگانان و صنایع در شمالغرب کشور زبانزد خاص و عام است. در دوران مدیریت ایشان در استان آذربایجان‌شرقی میزان بیکاری (به استناد آمار افزایشی بیمه‌شدگان شهرک‌های صنعتی) کاهش یافت. چندین همایش استانی، ملی و بین‌المللی جهت جذب سرمایه‌گذاری صورت گرفت که آثار آن برای شهروندان استان آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های مختلف مشهود و ملموس است. سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف در اوج تحریم‌ها با تدبیر و مدیریت ایشان تحقق یافت از قبیل صنایع خودروسازی، فولاد و … از طرف دیگر مدیریت اقتصادی بحران بزرگ و فاجعه‌بار زلزله آذربایجان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده با استفاده از توان بخش خصوصی از نمونه های بارز فعالیت ایشان در عرصه مدیریت اقتصادی و بحران بود.

آقای علیرضابیگی به درخواست و تاکیدات مکرر صاحبان سرمایه، کارآفرینان، تجار و بازرگانان استان و کشور آمادگی خود را جهت عضویت در کمیسیون اقتصادی مجلس دهم اعلام نمود. متاسفانه و در کمال تعجب خروجی جلسه روسای شعب پانزده‌گانه عدم موافقت با عضویت ایشان در کمیسیون اقتصادی بوده است!

آقای دکتر لاریجانی قطعا به ما به عنوان جمعی از فعالان اقتصادی و تجاری کشور حق می‌دهید بپرسیم: آیا عضویت نمایندگان در کمیسیون اقتصادی براساس ضوابط قانونی بوده است؟ چگونه است که آقای علیرضابیگی که رهبر فرزانه انقلاب ایشان را «مدیری موفق و فعال» توصیف می‌کنند و دارای سوابق موثر و مثبت مدیریتی در عرصه اقتصادی است از عضویت در کمیسیون اقتصادی باز می‌ماند؟!

ریاست محترم مجلس شواری اسلامی روشنگری فرمایید که براساس کدام معیارها و ضوابط قانونی دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک دانشگاه دفاع ملی از عضویت در کمیسیون اقتصاد باز می‌ماند و نمایندگانی با مدارک و تحصیلات غیرمرتبط از قبیل الهیات(آقای سیدناصر موسوی لارگانی)، حقوق(آقای حمدالله کریمی)، علوم سیاسی (آقای قرجه طیار) و مهندسی سیستم‌های فرهنگی(آقای سیدحسن حسینی) به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درمی‌آیند؟!

جناب آقای لاریجانی، ما براین باوریم که این افراد هستند که به سمت‌ها و جایگاهها اعتبار و ارزش می‌بخشند و نه بالعکس، بنابراین ایمان داریم برادر سخت‌کوش و جهادگرمان آقای علیرضا‌بیگی بی‌شک در کسوت نمایندگی مردم در هر جایگاهی باشد منشاء خدمات بسیار خواهد بود ولیکن زیبنده است جهت احقاق حق و استیفای حقوق مردم حوزه انتخابیه اقدام لازم به عمل آید.

و من الله توفیق – جمعی از بازرگانان، تجار و صنعت‌گران استان آذربایجان‌شرقی
سیاسی 95/3/25

کدخبر110793

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.