آیرال خبرنماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه در جریان انتخابات هفتم اسفند، رای مردم با خواسته مدیران و مسئولان اجرایی متفاوت بود، گفت: مردم اراده خودشان را به کرسی نشاندند، پس از آنها انتقام بگیرید.
به گزارش آیرال خبر، احمد علیرضابیگى ظهر امروز در نشست مشترک نمایندگان مجلس، مسئولان اجرایی و مدیران قضائی استان آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب‌اسلامی در طراحى هندسه نظام، خواست و رأى مردم را اصل قرار دادند، اظهار داشت: امروز ما مفتخریم که به عنوان نمایندگان اراده مردم، مطالبات آنها را مورد پیگیرى قرار دهیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در جریان انتخابات هفتم اسفند رأى مردم با خواسته مسئولان اجرائی متفاوت بود، گفت: مردم اراده خودشان را به برکت انقلاب اسلامى و خون شهدا به کرسى نشاندند، لذا تلاش نکنید که از آنها انتقام بگیرید.

وی خطاب به مسئولان اجرایی آذربایجان‌شرقی گفت: به محدودیت‌هایی که براى دهیاران و اعضای شوراهاى اسلامى به ویژه در روستاها ایجاد شده، خاتمه دهید.

علیرضا بیگی با بیان اینکه تلاش همه باید براى ارتقاء کار آمدى نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران باشد، اظهار داشت: امنیت، اشتغال، مسکن، بهداشت، آموزش و پرورش بدیهى‌ترین تکالیف یک دولت در قبال مردم است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از برخی قوانین، ادامه داد: متاسفانه مجلس قانونى تصویب مى‌کند و از جوانى که به سبب مشکلات اقتصادى نتوانسته پدر و مادرش را رها کند و به خدمت سربازى برود، جریمه سنگینى مى‌خواهد.

وی اضافه کرد: وظیفه ماست تا فرصت ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنیم اما متاسفانه به جای حمایت از جوانی که به دلیل تامین معاش خانواده، نتوانسته روند عادی زندگی را طی کند با جریمه نقدى سال‌ها او را بدهکار بانک می‌کنیم تا براى دولت منابع مالى فراهم کنیم.

علیرضابیگی افزود: منابع مالى که امروز با کمال سرافکندگى، صرف تامین حقوق‌هاى نجومى برخى مدیران شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان با بیان اینکه ترکیب جدید نمایندگان مصمم است به این شرایط خاتمه دهد، گفت: ما مددکار مسئولان براى گره‌گشایی از زندگى مردم خواهیم بود.

سیاسی 95/4/5

کدخبر110797

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.