آیرال خبر ،پری نازاسبلی: تکریم خانواده شهداخدمت به آینده کشوراست/تکریم خانواده شهداوظیفه همه مردم ومسولان است/آنها عزیزان خودرادادندتامابمانیم.
با حضوربه گزارش آیرال خبر ،اعضای سرای اهل قلم و شمیم شهدا با حضور در منزل خانواده پاسدار شهید رضانژاد دیدار و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.مدیر مسوول سرای اهل قلم  در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

پری ناز اسبلی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

اسبلی اظهار داشت: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

اجتماعی 95/5/21

کدخبر110801
خبرنگار125
انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.