آیرال خبر،استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم پایان سال کارنامه ستاد اقتصاد مقاومتی درخشان باشد و شرمندگی مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان به لبخند رضایت تبدیل شود.

به گزارش آیرال خبربه نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: در چند سال گذشته جدیت و پیگیری وزارت کشور در حل مشکلات بخش خصوصی را شاهد بودیم که بی‌سابقه بود.

وی افزود: فقط 30 نامه از طرف معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در موضوع حل مشکلات شرکت تراکتور سازی ارسال شده که ما در گذشته چنین پیگیری‌هایی را معمولا شاهد نبودیم و تلاش این است که این باور را در بخش خصوصی ایجاد کنیم که باید موتور متحرکه اقتصاد باشند و به جایگاه واقعی خود برسند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تلاش کردیم بگوییم دولت رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در کنار بخش خصوصی و حامی آنها است و در هر واحدی موفقیتی باشد حق مصادره نداریم و اینها حق بخش خصوصی است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته از میان 22 صادرکننده نمونه کشوری هشت مورد مربوط به استان ما بود گفت: اتفاقات مبارکی در استان برای رفع مشکلات افتاده و مطمئن هستیم اگر آذربایجان‌شرقی به حرکت درآید سایر استان‌ها هم به حرکت در خواهند آمد و امیدواریم آنچه مورد انتظار رهبری و دغدغه رئیس جمهور است بخشی از بار را به دوش بکشیم و پایان سال کارنامه ستاد اقتصاد مقاومتی درخشان باشد و شرمندگی مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان را به لبخند رضایت تبدیل کنیم.

اجتماعی 95/0/21

کدخبر110825

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.