آیرال خبر،مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: وزیر کشور در بازدید از تراکتورسازی با اشاره به عظمت و زنجیره تولیدی تکمیلی تراکتورسازی تاکید کرد که دیگر نیازی به واردات تراکتور از خارج از کشور آن هم با تعرفه‌های کم نیست.

ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره بازدید وزیر کشور از مجموعه تحت مدیریتش اظهار داشت: وزیر کشور برای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در حاشیه نشست منطقه‌ای استانداران، سفرا و نمایندگی‌های منتخب کشور از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید کرد و در جریان روند تولیدی این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: وزیر کشور در این بازدید با اشاره به عظمت و زنجیره تولیدی تکمیلی تراکتورسازی تاکید کرد که دیگر نیازی به واردات تراکتور از خارج از کشور آن هم با تعرفه‌های کم نیست و مطمئنا این امر فرصت اشتغال را از جوانان داخلی گرفته و در اختیار خارجی‌ها قرار می‌دهد.

ابراهیمی از تاکید وزیر کشور برای حل مشکلات و موانع موجود بر سر تولید واحدهای صنعتی و به‌خصوص تراکتورسازی خبر داد و اظهار داشت: وزیر
کشور در این زمینه دستورات لازم را به مسؤولان از جمله مدیران حوزه‌های کشاورزی، بانک‌ها و سایر ارگان‌های مرتبط دادند.

وی با اشاره به اینکه در جریان این بازدید دیدگاه تحلیلی در رابطه با خودکفایی که در تراکتورسازی ایران وجود دارد برای وزیر کشور تشریح شد، اضافه کرد: در این
بازدید مشکلات سایر واحدهای صنعتی استان برای وزیر کشور بازگو و از این مقام برای رفع موانع موجود بر سر تولید در این واحدها استمداد به عمل آمد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: وزیر کشور در این بازدید رفع مشکلات تولیدی در استان را در جهت تحرک بخشی به اقتصاد کشور مهم ارزیابی کرد و خواستار توجه مسؤولان به اهمیت این موضوع شد.

اجتماعی 95/06/22

کدخبر110822

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.