آیرال خبر،سیدحسن قاضی‌زاده‌ هاشمی صبح امروز در حاشیه افتتاح دوره آموزش سلامت ترافیک که برای اولین بار در کشور صورت می‌گیرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اکثر حوادث به خاطر حوادث ترافیکی بوده و قشر جوان در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش آیرال خبر،وی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی هدف پیشگیری مرگ و میر ترافیکی را در بازه زمانی 2010 تا 2020 اعلام کرده است، ادامه داد: با مدیریت و پیشگیری، این میزان در کشور با کاهش 10 هزار نفری روبه‌رو شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قبول کنیم بخش زیاد این معضل ریشه فرهنگی دارد، اضافه کرد: نباید مقصر اصلی را جاده و صنعت بدانیم، چراکه اکثر مردم از این تکنولوژی استفاده می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: با هشدارهای پلیس و رسانه‌ها همچنان کمبود و ناآگاهی‌های زیادی به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه همیشه معترض صنعت خودرو هستم، از این رو از وزیر صنعت انتقادات فراوانی داشته‌ام، بیان کرد: متأسفانه حوادث ترافیکی علاوه بر پدیداری مرگ و میر موجب ایجاد مشکلات روحی ـ روانی می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ایجاد چنین درسی در دانشگاه را گامی مؤثر دانست و بیان کرد: باید همه به صورت متمرکز و بر روی کیفیت نتیجه توجه کنیم تا نتایج مطلوب حاصل شود.

عملیات ساخت مسجد و مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز آغاز شد

عملیات ساخت مسجد و مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

مسجد و مرکز نوآوری این دانشگاه در 4 طبقه احداث می‌شود که دو طبقه اول به مرکز نوآوری و دو طبقه بالا به مسجد اختصاص یافته است.

مسجد و مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینی با زیربنای 2 هزار و 537 متر مربع تا شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز نوآوری با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسجد دانشگاه نیز با حمایت خیران ساخته خواهد شد.

حاکی است، در ادامه این مراسم آیین کلنگ‌زنی مرکز نوآوری پزشکی و مسجد دانشگاه علوم پزشکی در 2 هزار و 537 مترمربع و در چهار طبقه که دو طبقه برای مرکز پرورش استعداد دانش بنیان و دو طبقه دیگر برای مسجد اختصاص داده می‌شود که این اعتبار طرح‌ها 4 میلیارد تومان انجام گرفت./فارس

فرهنگی 95/6/26

کدخبر110848

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.