آیرال خبراز تبریز، سعید شبستری در جمع اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و دهیاران شهرستان مراغه اظهار داشت: بانک‌های استان‌های دیگر در پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی بهتر از آذربایجان‌شرقی عمل کرده‌اند.

به گزارش آیرال خبر ،وی با بیان اینکه، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مساعدت به طرح‌های تولیدی و صنعتی از تنگ‌نظری پرهیز کنند، افزود: آذربایجان‌شرقی در صنعت و تولید ظرفیت بالایی دارد و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند مشارکت همه است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی در اجرای اقتصاد مقاومتی به‌عنوان استان الگو انتخاب شده و موفقیت بیشتر در این راه نیازمند روحیه جهاد است.

شبستری از دهیاران خواست در اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها از ظرفیت مردم و خیرین بیشتر استفاده کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان 22 طرح تصویب و اجرای این طرح‌ها آغاز شده است.

ظفر محمدی افزود: برای حل مشکل واحدهای صنعتی نیز 19 واحد صنعتی برای بخشودگی جرائم، دریافت سرمایه در گردش، حل مشکلات دست و پاگیر اداری به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده‌اند.

بعد از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی، یک واحد جایگاه سوخت‌گیری گاز و بنزین خودروها در مراغه افتتاح شد.

بخش خصوصی برای اجرای این طرح حدود 55 میلیارد ریال هزینه کرده است، شبستری در سفر امروز خود به مراغه از عملیات احداث راه دسترسی روستاهای خُرمازرد و آهق بازدید کرد.

این طرح نیز با مشارکت خیرین و اهالی روستاها با 30 میلیارد ریال و به طول 11 کیلومتر اجرا شده است.

اجتماعی 95/7/13

کدخبر110837

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.