آیرال خبر به گزارش فارس /فارس گزارش می‌دهدجلسه شورای شهر تبریز به سبک فیلم سینمایی پری/ برگزاری متفاوت‌ترین جلسه دنیا در تبریز + عکسخبرگزاری فارس: جلسه شورای شهر تبریز به سبک فیلم سینمایی پری/ برگزاری متفاوت‌ترین جلسه دنیا در تبریز + عکس
جلسه امروز شورای شهر تبریز با شرایطی متفاوت از همیشه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه امروز شورای شهر تبریز با شرایطی متفاوت از همیشه برگزار شد. انجام تعمیرات سالن شورای شهر واقع در عمارت شهرداری جلسه امروز را با شرایطی متفاوت شروع کرده بود تا جایی که خبرنگاران و حضار در زیر داربست‌های داخل سالن جای گرفتند و بدلیل تعداد کم صندلی‌های جایگزین صندلی‌های اصلی سالن مشکل جای مناسب نشستن برای خبرنگاران و حضار بیشتر شد.

با توجه به تعطیلات دو هفتگی شورا در ماه گذشته این سوال پیش می‌آید که چرا تعمیرات سالن اصلی در همان زمان انجام نشده است و یا چرا هیأت رئیسه با وجود اطلاع از وضعیت سالن شورا جلسه امروز را در محل دیگری برگزار نکرده است.

براساس این گزارش، بعد از تعلیق 4 عضو شورای شهر تبریز به دلایل فساد مالی که در 6 ماه گذشته در صدر اخبار استان و برخی مواقع در کشور و صدا و سیما قرار می‌گرفت امروز هم با برگزاری این شیوه جلسه باز صدر اخبار باز می‌گردد.

اجتماعی 95/6/18

کدخبر110840

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.