آیرال خبر ،استاندار آذربایجان‌شرقی دستور رفع موانع پالایشگاه نفت هشترود را با رعایت حفظ مسائل زیست محیطی صادر کرد و گفت: یکی از محورهای توسعه صنعتی استان محور تبریز، هشترود و میانه است.
به گزارش آیرال خبر  از هشترود،‌ اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع ستاد اقتصاد مقاومتی استان در هشترود اظهار داشت: شهرستان هشترود با موقعیت جغرافیایی مناسب مستعد توسعه و پیشرفت است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی را وظیفه همه مسئولان و مدیران دانست و گفت: از همه سرمایه‌گذارانی که بتوانند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند دعوت می‌شود.

جبارزاده قرار گرفتن این شهرستان را در محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) را بهترین مزیت برای سرمایه‌گذاران و دسترسی به مراکز ‌استان و تهران برشمرد و تصریح کرد: هشترود می‌تواند به شهر پرورش ماهی برای رونق اقتصادی تبدیل شود.

استاندار دستور داد مجوزهای لازم برای احداث رستوران برای تولیدکنندگان و پرورش‌دهندگان ماهی در کنار آزادراه صادر شود.

وی با رعایت زیست محیطی در جهت رفع موانع مشکلات پالایشگاه نفت ارکان پارس هشترود دستور داد و گفت: باید برای رفع موانع این پالایشگاه با ادارات تلاش شود.

جبارزاده شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را با توجه به قرار گرفتن در مسیر چند استان غربی جزء شهرستان‌های امن استان برشمرد.

وی در ادامه به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: هفته بسیج یادآور خاطره شهدا و بسیجیان مخلصی است که برای حفظ نظام و انقلاب و ناموس ملت از جان خود گذشتند.

جبارزاده گفت: همه باید روحیه بسیجی برای به سرانجام رساندن اهداف انقلاب بکنیم و تلاش وافر داشته باشیم.

اجتماعی 95/8/4

کدخبر11866

خبرنگار0125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.