یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال جدید و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید الهی و حیات طبیعت می باشد را به تمامی مردمان ورزشکار و ورزش دوست خطه غیرتمند ودلیر مردان آذربایجان تبریک عرض می نمایم.

خداوند تبرک تعالی را سپاس که مژده آمدن آیت الهی و نو شدن طبیعت را به دلهایمان نشانده است.

در آستانه بهار و نوروز 1396 با آرزوی بهترین ها برای همکاران مان در هیات فوتبال استان و شهرستان ها هم چنین، مدیران، سرپرستان و بازیکنان باشگاه های فرهنگی ورزشی، بینش گران و هواداران و پیشکسوتان فوتبال، رسانه ها و کارشناسانی که در فصل جاری هیات فوتبال این استان را در رشد اهداف والای اخلاقی، ارزشی، بینشی و تربیتی و نوع دوستی با تلاش و همت تا اوج سختی ها و کاستی ها درک مان کردند و یاری مان دادند و همه تلاش خود را بکار بستن تا فضای جدید و احترام آمیزی در مجموعه بزرگ فوتبال استان آذربایجان شرقی ایجاد شود، فرصت را غنیمت شمرده و تبریکی از صمیم قلب را به همه عزیزان تقدیم می نمایم. امیدوارم همچون متحول شدن طبیعت، شادابی را به روح و روان جاری، تا بهانه ای باشد برای نیک اندیشیدن و زیباتر دیدن و با نشاط زیستن در زندگیمان باشد.
دوباره فرا رسیدن ایام فرخنده عید نوروز را به تمامی پیشکسوتان ارجمند، همکارانم در کمیته های مختلف، هیات رئیسه و تمامی خانواده بزرگ فوتبال و همکاران اداره کل ورزش و جوانان و تمامی هیات های ورزشی استان تبریک وتهنیت عرض نموده و با سپاس از خدای مهربان و آرزوی سالی پربار و سرشار از سلامتی، کامیابی بهروزی و موفقیت برای همه اهالی فوتبال کشورمان داشته باشیم و قدرشناس و قدردان همه عزیزان در تلاش برای استقلال واقعی فوتبال باشیم

در آستانه بهار طبیعت یادمان باشد نسل فردایی ها و بچه های پایه فوتبال عشق به نوروز و عشق به فوتبال را توامان دوست می دارند. این نوروز می تواند نه فقط آغاز یک سال جدید بلکه فصلی نو در تنوع طلبی ، تازه پسندی برای فوتبال استان و نقش آفرینی آن در فوتبال فردای ایران باشد.

امید است ایران اسلامی و به خصوص ورزش کشور در سال 1396 هم چون سنوات گذشته، سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های افتخار برافراشته شود.
نوروزتان پیروز، دلتان پیوسته شاد و دستانتان پر بار

جواد ششگلانی

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.