آیرال خبر
مصلح در مورد حس و حالی که قبل از بازی داشت می‌گوید: این اولین بازی من در ورزشگاه آزادی بود و خوشحالم که در اولین گام توانستم بازی کنم و خودم را با این فضا وفق دهم. قبل از بازی زیاد استرس نداشتم چون در مجموع آدم استرسی نیستم اما از بچه‌ها خواستم در دقایق ابتدایی هوایم را داشته باشند. بعد از چند دقیقه خوشبختانه خودم را با بازی و جو ورزشگاه وفق دادم.

مصلح درخصوص اینکه برانکو بعد از بازی در مورد عملکردش چه چیزی گفت، می‌گوید: این‌طور نبود که بخواهم در مورد عملکردم با او صحبت کنم. برانکو بعد از بازی گفت خسته نباشی، خیلی خوب بود، همین. من هم احساس می‌کنم در اولین بازی عملکرد خوبی داشتم، هر چند باید در بازی‌های آینده بهتر از این باشم. می‌دانم کار سختی دارم اما امیدوارم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم.

او در مورد قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام می‌گوید: برخی دوستان گفتند چند بازیکن جدید پرسپولیس با یک بازی جام گرفتند و این برایم خوشحال‌کننده است. البته نفت تیم خوبی بود و بازیکنان بزرگی داشت که سال‌ها در لیگ برتر بازی می‌کردند ولی آنها برای این بازی شرایط خاصی داشتند. خوشحالم که هواداران پرسپولیس با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.
کد خبر100092
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.