بنا به گزارش ایرال خبر به نقل از رک خبر دکترمحمدامین سرکهکی در جلسه هم اندیشی جوانان شرق تهران در حسینیه قائم آل محمد(ص)نسبت به کانال تلگرامی آمدنیوز سخنرانی کرد و به محکومیت شدید آن پرداخت.
دکتر سرکهکی افزود:
نامه بدون شماره و تاریخ از کانال فاسد آمد نیوز با عنوان اینکه حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در حال پنهان کردن موضوع این قضیه است نشر داده شده است.
سوال این است:چرا این مسئله بیس کار شده است؟؟؟
جواب این است که علیرغم نقدهای موجود که به قوه قضاییه داریم,اما انتشار اینگونه اخبار در این روزها کاملا هدفمند است.این روزهای اخیر مجموعه برخوردهای قضایی با مفاسد دانه درشت قضایی مهدی جهانگیری برادر معاون رئیس جمهور و حسین فریدون برادر رئیس جمهور و محاکمه جاسوس تیم هسته ای یعنی دری اصفهانی در حال انجام است.


سوال اینجاست که آیا این دو موضوع نمیتواند با هم ربطی داسته باشند؟؟!!!
آیا روزی که روحانی تهدید کرد که اگر برخوردی با بردارش صورت بگیرد,اعلام جنگ خواهد کرد.آیا این جنگ امروز اتفاق نیفتاده است؟؟!!
انتشار خبر کذب دستگیری دختر قوه قضاییه درست در زمان دستگیری برادر معاون رئیس جمهور و برادر رئیس جمهوری جای تامل است!!!


با یک تحلیل هوشمندانه هدف این است که با انتشار این خبر مسئله این مفاسد اقتصادی درافکار عمومی کمرنگ گردد.
هدف این است که مردم متوجه نشند که ریشه فساد در نزدیکی رئیس جمهور است.مردم متوجه عواقب برجام نشوند.
اگر خبر دختر لاریجانی صحت و استناد دارد چرارسانه های داخلی منتشر نکردند؟؟؟!!
نتیجه اخلاقی این است:گنده لات فاسد رسانه ای با هدف تحت تاثیر قرار دادن این دستگیری ها در حال مانور روی این خبر هستند.و این همان جنگ روحانی است .
جریان رسانه ای معلوم الحالی که از لندن به روز می شود وتعدادی از عوامل مزدور داخلی آن در تولید هجمه وتخریب به آنان یاری می رسانند .

کسانیکه ادبیات تحقیر کننده افراد یا شخصیت ها ونهادهای انقلابی را با هجمه وتخریب ، تهمت وافتراء دنبال می نمایند ، بدون هیج تردیدی از تحقیر هایی نشات می گیرد که از سوی امت انقلابی و ولایی ایران اسلامی به واسطه عنادی که با انقلاب اسلامی دارند بر آنها وارد شده است .

این جریان که از عقبه فراریان ، همچنس بازان ، منافقین و ضد انقلاب خارج از کشور وهمسویی با دنیای استکبار و مزدوران داخلی انها در داخل کشور تشکیل می شوند.


نسبت به شایعات امدنیوز وتهمت هایی که به دستگاه قضایی کشور میزند ونسبت به ایت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه. ونسبت به اتهاماتی که نسبت به تابعیت فرزندان علی لاریجانی رئیس مجلس ودروغ هایی که افراد ضد انقلاب به رئیس قوه مقننه وقوه قضاییه میزنند درخواست برخورد بی وقفه دستگاه های امنیتی با این اشخاص ضد انقلاب که با این دروغ ها افکار عمومی رو نسبت به نظام میخواهند بدبین کنند وبا این چنین جنگ های روانی راه انداختن نباید گذشت. در برخورد با عوامل خود فروخته ومفسدان اقتصادی نبایدکوتاهی شود وباید برخورد شدیدتراز قبل با مفسدان اقتصادی وجاسوس های انها شود امثال دری اصفهانی که درتیم هسته جاسوس بودن هنوز هم هستن امثال این افراد خودفروخته
داستان تخریب ها وهجمه ها از سوی این رسانه ضد انقلاب و ومزدور, فرم ضمن اینکه عناوین و محتواهای تولیدی ، خود حکایت از عمق کینه وخشم درونی این جریان نسبت به نیروهای خدوم ، مردمی وارزشی دارد ، علامت سوال بزرگی که در اذهان عمومی به وجود امده است ، پنهان ماندن هویت شناسنامه ای عوامل وگردانندگان این به ظاهر رسانه و عوامل داخلی آن است که با آزادی کامل در حال جو سازی وتشویش اذهان بر علیه نیروها و نهادهای انقلابی است وامید است نهادهای مسئول ونظارتی ، نسبت به این ساختار شکنی ها اقدام نمایند .

مشکل یک بی شخصیت ضد انقلاب به نام روح الله زم ,فراری که ثمره فتنه ۸۸ بوده,آن است که به دلیل عدم تعادل روحی و بی ثباتی شخصیتی ناشی از بیماری روانی که ازکودکی گریبانگیرش بوده است، نمی‌تواند یک تصمیم، یک خطی مشی یا یک رویه ابلاغ شده را تا انتها دنبال کند و همواره پس از چند قدم دچار تردید در اصل و فرع، استراتژی وتاکتیک و صحت و سقم یک تصمیم می شود و مسیر خود را تغییر می‌دهد. لذا او در واکنشی جدید به قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با هدف قرار دادن شایعات منفی به دختر لاریجانی که ناشی از مصرف همزمان مواد مخدر و الکل بوده است”! سعی در بر هم زدم فضای قضایی را دارد که واقعا توهمی و خنده آور است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.