آیرال خبر ،پاسخ حمید بقایی به نادر قاضی پورجناب قاضی پور، پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است، فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

خبرگزاری خانه ملت به نقل از قاضی پور نماینده مجلس گفت: قسمت مالی پرونده مربوط به آقای بقایی به دادگاه رفته است. مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و غیره مربوط به این پرونده همچنان مفتوح است. اختلاس بعدی او در رابطه با تحویل 3 میلیون و 766 هزار و 500 یورو و همچنین 590 هزار دلار از بیت‌المال است که این میزان پول در سال 1392 به آنان داده شد، تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود! اما این مبلغ هزینه نشده است. مورد دیگر 300 میلیارد تومان مربوط به خانه ایرانیان است که برداشت شده است! در منزل آقای بقایی 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بوده است و گفته اند که می خواستیم پس از بهبود ارتباطمان با دولت آقای روحانی پول‌ها را بازگردانیم!

جناب قاضی پور، پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است، فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

ضمناً از آنجا که ادعا کردید بنده دارای مسائل خانوادگی هستم به اطلاعتان می رسانم که خانواده من تابعیت هیچ کشور بیگانه ای از جمله انگلیس و کانادا را ندارند. و هیچ یک از فرزندانم جاسوس انگلیس و وطن فروش نیستند.

علاوه بر این بنده پولهای مردم را به حساب شخصی خودم نیز سپرده گذاری نکرده ام .
کدخبر1235
انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.