فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی دیدار خانگی برابر شاهین شهرداری بوشهر را واگذار کرد که دو بازیکن اصلی و مربی این تیم از روی سکوها نظاره گر بازی بودند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با باخت تیم شهرداری تبریز برابر شاهین شهرداری بوشهر همراه بود. دیداری که در آن رسول پیرزاده کاپیتان آماده و جعفر برزگر هافبک خلاق شهرداری تبریز غایبان این تیم بودند و علی اکبر استاداسدی مربی این تیم نیز از روی سکوها بازی را تماشا میکرد.

پیرزاده یکی از بهترینهای تیم شهرداری تبریز در هفتههای اخیر بود و به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در دیدار با شاهین همراهی کند و بهجای او سجاد رهبر به میدان رفت. این هافبک با تجربه و کاپیتان شهرداری تبریز، یکی از ارکان اصلی تفکرات تاکتیکی حیدر جعفری سرمربی این تیم است و غیبت او تا حدودی برنامه های کادرفنی را دچار تغییر کرد.

همچنین جعفر برزگر که با دریافت کارت زرد در دیدار با آلومینیوم اراک چهار کارته شده بود، به علت محرومیت این دیدار را از دست داد تا بهجای او احمد امیر کامدار در ترکیب ثابت سرخپوشان تبریزی بازی کند. برزگر یکی از مهرههای تاثیرگذار در کارهای تهاجمی شهرداری تبریز است و مهاجمان این تیم را بهخوبی تغذیه میکند. علی اکبر استاداسدی نیز به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی، نتوانست در این بازی روی نیمکت شهرداری تبریز بنشیند.

تیم شهرداری تبریز در مصاف با شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی رستم زاده، مهدی حسین زاده، احمد امیر کامدار (۷۴– اتابک زارعی)، محمدرضا زینال خیری، احمد حسین زاده، فرشاد بیابانی (۷۱- حسین قره داغی)، سجاد رهبر (۸۵- سیامک رضایی)، دانا نقشبندی و امیرحسین طاحونی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.