والیبال

آیرال خبر- یکی از مهم ترین بازی های فصل جاری رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور فردا بین تیم های همسایه جدولی فولاد سیرجان و شهرداری تبریز برگزار می شود که نتیجه این دیدار می تواند در سرنوشت پایان فصل دو تیم نقش اساسی ایفا کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و دوم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور فردا چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از حساس ترین بازی های هفته تیم شهرداری تبریز در خانه رقیب همسایه جدولی خود به میدان می رود.

شهرداری تبریز که یکشنبه موفق شد در خانه خود از سد تیم عقاب نهاجا عبور کند، با توجه به شکست خانگی تیم شهروند اراک برابر شهرداری ارومیه، یک پله در جدول صعود کرد و حالا در یک قدمی قرارگیری در جمع هشت تیم مرحله پلی آف قرار دارد. این در حالی است که پنج هفته تا پایان مرحله نخست رقابت های لیگ برتر والیبال کشور فرصت باقی است و حالا تیم شهرداری تبریز، یکی از حساس ترین مصاف های باقی مانده خود را فردا باید برابر نزدیک ترین رقیب خود یعنی فولاد سیرجان برگزار کند.

هم اکنون تیم فولاد سیرجان با ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز از ۱۹ بازی در رده هشتم جدول قرار دارد و شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز از همین تعداد مسابقه صاحب هشت پیروزی و ۲۴ امتیاز هستند و رتبه نهم را در بنام خود ثبت کرده اند. با این شرایط و با توجه به اینکه تیم های اول تا هشتم جدول، جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب می کنند، شهرداری تبریز باید در دیدار فردا برابر میزبان خود صاحب برتری شود. دیداری که با توجه به شرایط جدول، برای دو تیم یک پیکار شش امتیازی محسوب می شود و چنانچه شهرداری تبریز صاحب امتیازات کامل این بازی شود، می تواند به فاصله سه امتیازی رقیب رسیده و با امیدواری بیشتری به چهار دیدار آینده اش فکر کند اما اگر فولاد تیم پیروز این مسابقه لقب بگیرد، می تواند با فاصله گرفتن از نزدیک ترین تعقیب کننده خود، گام بلندی برای رسیدن به پلی آف بردارد و در سوی مقابل شانس تبریزی ها برای قرارگیری در جمع هشت تیم برتر کمتر می شود.

دیدار تیم های فولاد سیرجان و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و دوم سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه دهم بهمن در سیرجان برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.