تبریز

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: آزمایشگاه آسفالت و مرکز کنترل کیفی سازمان عمران شهرداری تبریز مجهز می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: ارائه خدمات استاندارد بالاخص پخت و تولید آسفالت با کیفیت مستلزم تهیه تجهیزات و کنترل مناسب و مداوم آن است.

وی سپس ادامه داد: برای همین منظور، تجهیزات و دستگاه های آزمایش تست نفوذ قیر و همچنین آزمایش مارشال و نرمی قیر تهیه و در مرکز کنترل کیفی کارخانجات آسفالت سازمان عمران نصب شد.

شریفی با اشاره به اینکه امروزه آسفالت تولیدی سازمان عمران دارای استانداردها و کیفیت مناسب بوده تاکید کرد: نهضت آسفالت را با کنترل و رعایت آیین نامه های مربوطه و استانداردهای لازم ادامه خواهیم داد و در کنار تولید، واحدهای تحقیقاتی و تجهیزات لازم را تامین و با بهره گیری از توان تخصصی کارکنان این سازمان تلاش روبه جلویی را جهت استفاده از تکنولوژی های روز بکار خواهیم بست.

شایان ذکراست تجهیزات مذکور در کنترل قیر و مواد اولیه تولید آسفالت و کنترل کیفی آن تاثیر بسزایی داشته و می تواند در مطالعات و مبنای علمی تولید آسفالت مورد استفاده قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.