1111.jpg

آیرال خبر- شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: پارکینگ موقت میارمیار تخلیه و تحویل شرکت عمران و توسعه جهت آغاز عملیات اجرائی پروژه شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای هرچه سریعتر پروژه، عوامل منطقه هشت اقدام به تخلیه پارکینگ موقت میارمیار نموده و اراضی پروژه را در اختیار شرکت عمران و توسعه قرار دادند.

وی ادامه داد: با اجرائی شدن پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی میارمیار شاهد رشد و توسعه روز افزون شهری منطقه خواهیم بود.

پاک نهاد در دیگری از سخنانش به تحقق ۶۳درصدی بودجه ۹۷ در منطقه هشت اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۸ سال گذشته از نظر تحقق درآمد در رتبه نهم بود که با عملکرد کارکنان منطقه امسال شهرداری منطقه هشت از نظر درآمد در رتبه سوم قرار گرفته است.

رضا پاک نهاد افزود: با پیگیری و اهتمام تمامی عوامل منطقه هشت، با جمع وصولی ۴۰.۱ میلیاردتومانی از بودجه ۶۳.۷۵ نه ماهه ۹۷ توانسته رتبه سوم را در بین مناطق شهرداری کسب کند.

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه رتبه سوم در حالی اتفاق افتاده است که منطقه هشت شهرداری تبریز با ۱.۶ درصد از کل وسعت تبریز به عنوان کوچکترین منطقه شهرداری این کلانشهر محسوب می شود گفت: در سال ۹۶ در همین دوره با ۲۵.۹ میلیارد رتبه نهم را در وصول درآمد، کسب کرده بود.

شهردار منطقه ۸ تبریز همچنین بودجه سال جاری منطقه هشت شهرداری را ۸۵ میلیارد اعلام کرده و اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت عوامل درآمدی منطقه شاهد تحقق صد درصدی بودجه ۹۷ باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.