جشنواره بزرگ بهترین آذرین بندی

آیرال خبر- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از برپایی جشنواره بهترین آذین‌بندی محلات تبریز همزمان با دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با هدف جلب مشارکت مردم در جشن های پیروزی انقلاب و ارتقای کمی و کیفی این جشن‌ها به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

حاجی‌زاده با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران و تداوم نقش آفرینی آنان در تمام برهه‌های حساس نظام افزود: بر همین اساس معتقدیم جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نیز باید به صورت مردمی و با مشارکت آنان برگزار شود.

وی گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برای ایجاد فضای مشارکت شهروندان در تمام مناسبت های مهم از جمله برگزاری باشکوه تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری جشنواره آذین بندی محلات برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ادامه داد: در این جشنواره به محلات، کوچه و خیابان‌هایی که از سوی مردم بهترین آذین بندی را ارائه کنند جوایزی نفیسی اهداء می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه تغییر چهره شهر باعث شادابی و نشاط بیشتر شهروندان می شود، گفت: تلاش داریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ایام مختلف سال مشارکت حداکثری شهروندان را برای نقش آفرینی در امور مختلف شهر جلب کنیم.

حاجی زاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند تصاویر آذین بندی محلات خود را به همراه شماره تماس و آدرس محله به از فعالیت‌های خود گزارش تصویری تهیه کرده و این گزارش‌ها را به آدرس shahryarnews.ir@gmail.com ارسال کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.