شهدا.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: به برکت خون شهدا است که امروز در امنیت کامل به فکر کیفیت برگزاری جشن های پیروزی انقلاب هستیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در دیدار با خانواده شهیدان اکبرنژاد درخشانی با بیان اینکه شهدا شاگردان ممتاز مکتب سیدالشهدا هستند گفت: شهرداری تبریز در سال گذشته تلاش کرده است تا عظمت ایثار شهدا را در جامعه نهادینه کند.

او با اشاره به نزدیکی ایان الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: اینکه امروز در امنیت کامل در حال بررسی نحوه برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب هستیم از ایثار شهدای عزیز است.

شهردار تبریز ایران را با ثبات ترین کشور منطقه خواند و اظهار داشت: امنیت، استقلال، آرامش و ثبات کشور ما از فداکاری شهدا است و همه باید این را بدانند و قطعا می دانند.

شهین باهر در ادامه به اهمیت کار زینبی خانواده شهدا اشاره کرد و تصریح کرد: خانواده شهدا ابراهیم وار فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند و پس از شهادت فرزندانشان صبری جمیل از خود به جهانیان نشان دادند که در تمام جهان بی سابقه است.

او افزود: حضور در جمع خانواده شهدا را افتخاری بزرگ می دانیم و امیدواریم بتوانیم راه آن عزیزان را ادامه دهیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه همه مدیران شهرداری باید جایگاه خانواده شهدا را محترم بدانند گفت: همه مسئولین باید بدانند اگر مسئولیتی در نظام اسلامی وجود دارد و پستی به کسی رسیده است همه از برکت خون شهدا و ایثار آن عزیزان است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.