شهردار تبریز.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز با حضور سرزده در شهرداری منطقه۴ تبریز، ضمن بازدید از روند خدمات اداری و اجرایی، از تلاش کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر، در این بازدید، با حضور در بخش‌های مختلف مالی، ماده ‌صد و اجرای احکام، کیفیت خدمتگزاری در این منطقه را در گفتگو با شماری از مراجعه‌کنندگان ارزیابی کرد.

شهردار تبریز، در حاشیه این بازدید گفت: انتظار می‌رود، کارکنان منطقه۴ با حفظ روند رو به رشد خود، فرصت‌های درآمد پایدار را بیش‌ از پیش قدر دانسته و در جذب و تسهیل طرح‌های سرمایه‌گذاری فعال باشند.

شهین‌باهر، مناطق را جایگاه اول خدمتگزاری در شهرداری دانست و اظهار داشت: رفتار سازمانی در هر منطقه، به خصوص در مورد صدور پروانه‌ها، باید زمینه‌ساز تسهیل خدمات و کاهش پیچیدگی‌های اداری شود.

وی افزود: این اصل بدیهی، همان مفهوم تکریم ارباب رجوع است و در صورت برخورداری از ثبات لازم، می‌تواند به افزایش مشارکت‌پذیری و تقویت درآمدها و فرصت‌های منطقه منجر شود.

وی همچنین پس از بررسی تعدادی از پرونده‌های در دست اقدام، از تلاش مدیریت و عوامل اجرایی و اداری منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه عمده پرونده‌ها، مطابق با معیارهای مقرراتی، رسیدگی شده و این امر، نشان‌دهنده تلاش‌ منطقه برای تسهیل و انسجام سیستم اداری است.

شایان ذکر است اکبر امجدی، شهردار منطقه۴ تبریز نیز در این بازدید، گزارشی از اقدامات هر یک از حوزه های اجرایی منطقه ارائه داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.