موسایی.jpg

آیرال خبر- قائم مقام شهردار تبریز گفت: جشن های چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امسال مردمی و باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، رسول موسایی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در شهرداری تبریز، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چهل سالگی یعنی رسیدن به سن تکامل و حالا که انقلاب به چهل پختگی اش رسیده، یعنی شاهد تکامل انقلاب اسلامی هستیم و بر همین اساس است که جهان منتظر برگزاری باشکوه  مراسم چهل سالگی استقرار نظام اسلامی در ایران است.

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری تبریز در حوزه های فضا سازی و آذین بندی شهر، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری و اجتماعی، تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه در حوزه مدیریت شهری و نیز برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت قیام ۲۹ بهمن، برنامه ریزی کرده و تلاش می کنیم برنامه های امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

موسایی نقش مردم و جلب مشارکت آنان در آذین بندی شهر را مهمتر از سازمان ها و نهاد های دولتی دانست و اظهار داشت: شهرداری خود را موظف به بسترسازی برای حضور و نقش آفرینی مردم در آذین بندی شهر می داند.

او ادامه داد: دستگاه های دولتی که قصد داشته باشند در آذین بندی شهر مشارکت داشته باشند نیز می توانند از زیرساخت های شهرداری استفاده کنند.

قائم مقام شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضامن حفظ آرامش و امنیت کشور است.

موسایی ادامه داد: بر همین اساس از تمام کارکنان شهرداری دعوت می کنیم تا در این اجتماع عظیم مردمی حضور گسترده داشته باشند.

او در ادامه با تشریح وظایف واحدهای مختلف شهرداری گفت: یکی از مهمترین کارهایی که باید در این ایام انجام شود تشریح عملکرد و اقدامات شهرداری در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب است که در قالب برپایی نمایشگاه تبیین خواهد شد.

موسایی در بخش پایانی سخنانش به موضوع برگزاری مراسم ۲۹ بهمن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: معرفی شهدای ۲۹ بهمن و بازخوانی اتفاقات رخ داده در آن روز به نسل جوان باید در اولویت برنامه ها باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.