مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز

آیرال خبر- مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز حذف بروکراسی پیچیده اداری را گامی مهم برای تکریم سرمایه گذاران عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا جمالی شامگاه دیروز با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار کرد: شهرداری ها مخصوصا در کلانشهرها وظایف گسترده ای در حوزه های مختلف مثل حمل و نقل، گردشگری، خدماتی، انرژی پاک، شهر هوشمند و… دارند و ما سعی می کنیم در این حوزه ها ورود و سرمایه گذارانی را جذب کنیم.

وی ادامه داد: هدف اداره سرمایه گذاری این است که خارج از مجموعه شهرداری، سرمایه گذاران و شرکایی حذب کند تا در حوزه های وسیع فوق، بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز با بیان اینکه درآمدهای شهرداری ها محدود و خدمات شهرداری ها گسترده است، گفت: گاهی اوقات شهرداری ها نمی توانند از عهده هزینه هایشان برآیند و به همیت جهت مجبوریم که از سرمایه های بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از سال ۸۵ مدیریت سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی شهرداری تبریز فعال شده است و تا امروز حدود ۱۵۰پروژه مشارکتی در شهرداری تبریز صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از سال ۸۵ تلاش ما این بوده که به جای استفاده از پیمانکاران در مدیریت شهری و اجرای پروژه ها، از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

جمالی درخصوص انتظارات سرمایه گذاران گفت: یکی از انتظارات سرمایه گذاران این است که آن ها را به درستی تکریم کنیم و وظیفه ما این است که به انسان هایی که برای جامعه خیر عمومی بیش تری دارند، احترام بگذاریم.

وی تسریع پروسه اداری سرمایه گذاری را یک گام مهم برای تکریم سرمایه گذاران عنوان کرد و افزود: بروکراسی اداری پیچیده و طولانی در کشور ما باعث دلسردی سرمایه گذاران می شود و انتظار می رود با حذف این بروکراسی، موجبات رضایت سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز همچنین بیان کرد: تضمین بازگشت سرمایه و سود منطقی برای سرمایه گذاران از دیگر مواردی است که اشتیاق آن ها را برای مشارکت افزایش می دهد.

وی درباره برنامه های آتی مجموعه سرمایه گذاری شهرداری تبریز اعلام کرد: تنظیم لیست فرصت های سرمایه گذاری در مناطق مختلف از برنامه های آینده ماست برای مثال با بررسی ویژگی های مناطق کم برخوردار، دو پروژه پارک بزرگ و توقف گاه ۸۰۰هکتاری اتوبوس در مناطق کم برخوردار تبریز با مشارکت سرمایه گذاران انجام می شود.

جمالی تهیه اطلس سرمایه گذاری تبریز و برگزاری مراسم ها و همایش های ملی و بین المللی در حوزه سرمایه گذاری را از دیگر برنامه های مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اعلام کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.