خانه محله

آیرال خبر- مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از راه اندازی خانه‌ محله در نقاط مختلف سطح تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده در بازدید از خانه محله یوسف آباد با بیان این مطلب اظهار داشت: این طرح در زمان کوتاه بسیار موفق بوده و به زودی در چهار گوشه شهر تعداد بیشتری از این خانه‌ها افتتاح و راه اندازی می‌شوند.

حسن‌زاده با اشاره به تاثیر همگرایی دستگاههای اجرایی در راه اندازی این فضاها،گفت: فعالیت مفید خانه‌های محله با تعامل هر چه بیشتر و حضور دستگاه‌های اجرایی بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست اداره کل سلامت شهرداری تبریز از استانداری آذربایجان‌شرقی در خصوص تجمیع دستگاه های اجرایی در یک محله در قالب خانه محله، در صورت موافقت فعالیت این دستگاه‌ها به صورت واحد و منسجم بوده و دستاوردهای مهمی در پی دارد.

مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به مزایای این خانه محله‌ها، تصریح کرد: وجود چنین فضاهایی باعث احصا سریع‌تر مشکلات محله و همگرایی برای کاهش و رفع هر چه سریع تر این مشکلات است.

حسن زاده یادآور شد: از دیگر اهداف عمده این طرح توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی محلات حاشیه نشین است که امیدواریم در این مسیر نهادهای دولتی نیز یاری‌گر باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرایند راه اندازی این طرح استانداری در رأس قرار دارد؛ امیدواریم در پی انجام دقیق تحقیقات مقدماتی و مطالعاتی و حضور و مشارکت اهالی هر محله، تحولات خوبی در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین شاهد باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.