آیرال خبر- رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … هفته‌ی جاری از (۶ تا ۱۲ بهمن ماه) در تبریز برگزار می‌شود .
به گزارش آیرال خبر، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:
«نمایش»
*نمایش «آمیز قلمدون» به کارگردانی منصور حمیدی تا ۱۸ بهمن ساعت ۱۸ در سالن تئاتر مستقل موسسه‌ی بین‌المللی الف به روی صحنه می‌رود.
*نمایش «تئوری میس کال» به کارگردانی رامین ریاضی تا ۱۵ بهمن ساعت ۱۸، در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به اجرا در می‌آید.
*نمایش «بازی» به کارگردانی میرحسام کاظمی ۳تا ۱۷ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد پایاب تئاتر شهر تبریز اجرا می‌شود.
«نمایشگاه»
*نمایشگاه گروهی پوستر «خبر چین» تا ٩ بهمن، همه روزه از ساعت ١۶ تا ٢۰ در کافه گالری ملک پذیرای بازدیدکنندگان است.
*نمایشگاه آثار ندا جارچی با عنوان «فراسوی خود» تا ۱۱ بهمن، ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری اندیشه برپا می‌باشد.
*نمایشگاه عکس  محمدعلی جدیدالاسلام با عنوان “زنده یادان” تا ۱۱ بهمن در نگارخانه‌ی استاد اکبر یاسمی د  خانه‌ی فرهنگ برگزار می شود.
«سینما»
* فیلم‌های “دزد و پری۲” به کارگردانی حسین قناعت، “اتاق تاریک” به کارگردانی روح الله حجازی، ” قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان، ” درساژ ” به کارگردانی پویا بادکوبه ، “مارموز” به کارگردانی کمال تبریزی، “سندباد و سارا” به کارگردانی غلامرضا آزادی ، “تخته‌گاز” به کارگردانی محمد آهنگرانی، “بمب یک عاشقانه” به کارگردانی پیمان معادی، “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “پاستاریونی” به کارگردانی سهیل موفق در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .
* فیلم‌های “دزد و پری۲”، “قانون مورفی”، “تخته‌گاز”، “بمب یک عاشقانه”،”کلمبوس” و”مارموز” در سینما ناجی و فیلم‌های “لس‌آنجلس تهران”و “سندباد و سارا” در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.
* فیلم‌های”قانون مورفی”،”مارموز” ،”بمب یک عاشقانه”و “تخته‌گاز” در سینما قدس، فیلم‌ “وای آمپول” در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .
* فیلم‌های “کلمبوس”، “قانون مورفی”، “تخته‌گاز” و “دزد و پری ۲”در سینما ۲۹ بهمن و فیلم‌‌ “مارموز” در سینما انقلاب و فیلم‌های “بمب یک عاشقانه” و “ماموز” در سینما الف اکران می‌شود .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.