آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی مقابل شاهین شهرداری بوشهر تن به شکست داد.

لیگ یک فوتبال| شهرداری تبریز در دیداری خانگی تن به شکست داد

به گزارشآیرال خبر، تیم فوتبال شهرداری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته یک کشور از ساعت ۱۴ دیروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت.

در نیمه نخست این بازی تیم مهمان شروع خوبی داشت اما رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شده و موقعیت‌های دو تیم با بی‌دقتی مهاجمان بی‌ثمر ماند. در ادامه این بازی که درگیرانه دنبال شد، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی، تیم مهمان عملکرد بهتری داشت و موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه شهرداری تبریز ایجاد کرد. این تیم در نهایت توانست در دقیقه ۷۳ توسط بهمن سالاری به گل برسد. این بازی در دقایق بعدی نیز با برتری شاهین شهرداری بوشهر دنبال شد.

در ادامه بازی برتری تیم مهمان حفظ شد و شاگردان حیدر جعفری نتوانستد خطری روی دروازه شاهین شهرداری بوشهر ایجاد کنند تا این دیدار در نهایت با برتری یک-صفر تیم مهمان به پایان برسد.

با توجه به سرمای هوا، حدود ۳۰۰ هوادار از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر بودند.

در لحظات مختلف بازی کادر فنی دو تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه نسبت به قضاوت داور این بازی معترض بودند. احمد کامدار بازیکن تیم میزبان نیز در دقیقه ۴۵ بازی به دلیل اعتراضات متوالی با کارت زرد مهدی نجار جریمه شد.

بهمن سالاری، مهاجم شاهین شهرداری بوشهر پس از گلزنی در دقیقه ۷۳، پیراهن خود را درآورد که این موضوع با واکنش محمود فکری، سرمربی این تیم همراه شد. سالاری ۵ دقیقه بعد جای خود را به امیرحسین موسی زاده داد تا ادامه بازی را از روی نیمکت تیمش نظاره‌گر باشد.

در دقایق پایانی بازی درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که این درگیری با دخالت داور به پایان رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.