آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز در دیداری خانگی مقابل عقاب نهاجا به پیروزی رسید.

لیگ برتر والیبال| شهرداری تبریز مقابل عقاب نهاجا به پیروزی رسید

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های شهرداری تبریز و عقاب نهاجا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه-یک تیم میزبان به پایان رسید.

شهرداری تبریز که به دنبال جبران شکست دیدار هفته گذشته مقابل شهرداری ارومیه بود، این بازی را خوب شروع کرد و در ست نخست با نتیجه ۲۵-۲۳ مقابل عقاب نهاجا به پیروزی رسید. ست دوم بازی را تیم مهمان بهتر شروع کرد و در استراحت فنی دوم موفق شد اختلافی ۶ امتیازی با شهرداری تبریز ایجاد کند. عقاب نهاجا در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵-۱۷ به نفع خود به پایان رساند.

در ست سوم بازی نیز این تیم مهمان بود که شروع بهتری داشت اما شاگردان بناکار توانستند در ادامه بازی اختلاف را جبران و با نتیجه ۲۵-۲۳ حریف خود را شکست دهند. در ست پایانی بازی هم شهرداری تبریز موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۲ به پیروزی رسیده و این دیدار را با برد سه-یک پشت سر بگذارد.

فرهاد نظری افشار کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز که دیدارهای اخیر این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در دیدار امروز به میدان رفت. امین اسماعیل نژاد دیگر بازیکن مصدوم شهرداری در این دیدار نیز شرایط لازم برای حضور در بازی را نداشت.

این بازی در حضور کمتر از یک هزار هوادار برگزار شد. با توجه به شرایط شهرداری تبریز در فصل جاری مسابقات، استقبال چندانی از بازی‌های خانگی این تیم صورت نمی‌گیرد.

در امتیاز هشتم شهرداری تبریز در ست چهارم بازی، علی‌اصغر رزم فر، بازیکن تیم عقاب نهاجا اعلام کرد که توپ با برخورد دست او راهی اوت شده و داور بازی نیز به این بازیکن کارت سبز نشان داد. این بازیکن در امتیازات پایانی ست چهارم نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.